نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲

اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم Uncharted با بازی تام هالند

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Uncharted با بازی تام هالند و مارک والبرگ را تایید و اعلام کرده که حاوی یک ساعت محتوای اضافه است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Uncharted تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم آنچارتد در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) پخش خواهد شد. همچنین در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) می‌توانیم شاهد عرضه نسخه خانگی این فیلم اکشن ماجراجویی باشیم که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو نسخه خانگی فیلم Uncharted را در یوتیوب سونی تماشا کنید و سپس شاهد تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم آنچارتد باشید:

پوستر نسخه خانگی فیلم uncharted

همچنین فیلم Uncharted دارای یک ساعت محتوای اضافه است که این محتوا شامل صحنه‌های حذف شده و نسخه طولانی‌تر برخی از صحنه‌ها، بخشی در مورد شخصیت نیتن دریک، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت صحنه‌های اکشن و بدلکاری فیلم مثل صحنه اکشن درون هواپیما C-17، تفسیر صوتی روبن فلیشر و غیره می‌شود. فیلم Uncharted با اینکه نقدهای ضعیفی از منتقدان دریافت کرده، اما عملکرد درخشانی در گیشه داشته است.

فیلم آنچارتد تاکنون بیش از ۳۵۷/۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۳۳/۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۳/۹ در بازار بین‌المللی می‌شود. با اینکه گفته می‌شود پایان فیلم آنچارتد اشاره‌ای به دنباله احتمالی این فیلم اکشن دارد و همچنین با وجود عملکرد درخشان این فیلم اکشن در گیشه، اما سونی پیکچرز هنوز ساخت دنباله فیلم Uncharted را تایید نکرده است.

تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس، تاتی گابریل، استیون ودینگتون و رودی پانکو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Venom، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده