نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۹

انتشار تریلر جدید انیمیشن Lightyear پیکساز و دیزنی در اسکار 2022

در حاشیه مراسم اسکار 2022، دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear را منتشر کردند که حاوی چند تصویر جدید از این انیمیشن موردانتظار است.

مراسم اسکار 2022 بامداد امروز برگزار شد و در طول آن فیلم Coda توانست جایزه اسکار بهترین فیلم سال را دریافت کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید انیمیشن Lightyear در طول مراسم اسکار امسال منتشر شده است. بیشتر صحنه‌های این تریلر درواقع در دو تریلر قبلی این انیمیشن دیده بودیم، اما در اواخر تریلر شاهد پخش تصاویر جدیدی نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین دیزنی در تریلر جدید انیمیشن لایتیر بار دیگر تاکید کرد که این انیمیشن در سینماها اکران خواهد شد و خبری (یا حداقل فعلا) از پخش انحصاری آن از دیزنی پلاس نیست. انیمیشن Lightyear قرار است داستان باز لایتیر اصلی را روایت کند که اسباب‌ بازی آن محبوبیت زیادی در انیمیشن Toy Story پیدا کرده بود. درواقع انیمیشن Lightyear منشا داستانی نسخه انسانی باز لایتیر را دنبال خواهد کرد که پس از آن اسباب بازی‌های وی تولید شد و شاهد حضور یکی از این اسباب بازی‌ها در دنیای انیمیشن Toy Story بودیم.

آنگوس مک لین، کارگردان انیمیشن‌های کوتاهی چون انیمیشن BURN-E، انیمیشن Toy Story Toons: Small Fry و Toy Story of Terror! به‌همراه دستیار کارگردان انیمیشن Finding Dory، وظیفه کارگردانی انیمیشن Lightyear را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لایتیر بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc، انیمیشن Up، انیمیشن Inside Out و انیمیشن Soul را بر عهده داشته، بوده است.

انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز در نقش باز لایتیر، کیکه پالمر، تایکا وایتیتی، پیتر سون (در نقش ساکس گربه رباتی)، جیمز برولین (پدر جاش برولین)، دیل سولز، اوزو ادوبا، مری مک‌دونالد لوئیس، افرن رامیرز و ایسایا ویتلک جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Lightyear حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده