نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴

شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال You | اضافه شدن بازیگر جدید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال You خبر داده است. همچنین بازیگر جدیدی به این سریال محبوب اضافه شده است.

ماه مهر گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال You برای فصل چهارم خبر داد. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید فصل جدید این سریال محبوب آغاز شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار تصویری اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال You آغاز شده است. در این تصویر شاهد اطلاعات بیشتری نیستیم و تنها کلاکت فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال جنایی قابل مشاهده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کلاکت اولین روز فیلمبرداری فصل چهارم سریال You

وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل چهارم سریال You بر عهده جان اسکات است که پیش از این سه قسمت از سریال تو را کارگردانی کرده بود. انتظار می‌رود پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال You بازگردند. همچنین بازیگران جدیدی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند. شارلوت ریچی با سابقه بازی در سریال Ghosts و فیلم Repeat، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال You اضافه شده است.

ریچی نقش شخصیتی به‌نام کیت را بر عهده دارد که به‌عنوان شخصی باهوش، مستقل، مشکوک و شخصی که هیچ‌چیزی را از دست نمی‌دهد، توصیف شده است. او به‌شدت به دوستانش وفادار است و کیت دختر یک مادر مجرد و پر‌ هرج‌ومرج است که تلاش زیادی برای ساخت زندگی فعلی خود کرده است. کیت مدیر یک گالری هنری است و با هنرمندان سر و کله می‌زند و به شکل ویژه‌ای از لیدی فیبی، بهترین دوستش محافظت می‌کند.

شارلوت ریچی در سریال Ghosts

او قراردادها را به عشق ترجیح می‌دهد و به همین منظرر با مالکوم که شخصی خود محور است، قرار می‌گذارد. زمانی‌که مالکوم، جو را که یک خارجی آمریکا است، بدون هیچ مشورتی به دنیای خودشان دعوت می‌کند، کیت نه‌تنها خیلی سریع از جو متنفر می‌شود، بلکه به او مشکوک می‌شود که چیزی در مورد او آنطور که به‌نظر می‌رسد درست نیست. لوکاس گیج با سباقه بازی در سریال Euphoria، سریال The White Lotus و فیلم Moonshot، دیگر بازیگر جدیدی است که مدتی پیش به جمع بازیگران فصل چهارم سریال You اضافه شده است.

او نقش آدام را بر عهده دارد. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل چهارم نیز بازگشته‌اند. قابل انتظار است که فصل چهارم سریال You در ۱۰ قسمت تولید شود. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به‌نام You و Hidden Bodies اثر کارولین کپنس تولید شده است. هر فصل براساس یک کتاب تولید شده بود. هنوز مشخص نیست که فصل چهارم سریال You براساس رمان جدید آن خواهد بود یا اینبار مسیر متفاوت‌تری را قرار است دنبال کند.


منبع Deadline Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده