نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

رکوردشکنی قسمت اول سریال Halo در شبکه پارامونت پلاس

شبکه پارامونت پلاس اعلام کرد که قسمت اول سریال Halo رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه سریال‌های این سرویس استریم را شکسته است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Halo از شبکه پارامونت پلاس آغاز شده است و با اینکه نقدهای نسبتا متوسطی را از منتقدان دریافت کرده، اما بینندگان واکنشی به مراتب مثبت‌تری به این سریال که جدیدترین اقتباس از بازی‌هایی ویدیویی است، داشته‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت اول سریال هیلو یک رکوردشکنی را ثبت کرده است. شبکه پارامونت پلاس اعلام در که سریال Halo تبدیل به پر بیننده‌ترین سریال این شبکه در ۲۴ ساعت اول پخش در سراسر جهان تبدیل شده است.

این رکورد پیش از این به سریال 1883، پیش درآمد سریال Yellowstone تعلق داشت که در ماه آذر گذشته رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه این شبکه را شکسته بود. طبق معمول، پارامونت پلاس از دادن آماری دقیق از میزان تعداد بینندگان سریال هیلو خودداری کرده است، اما قسمت اول سریال 1883 توسط بیش از ۴.۹ میلیون بیننده تماشا شده بود. همچنین قابل انتظار است که شاهد حضور سریال Halo در آمار نیلسن از پربیننده‌ترین برنامه‌های سرویس‌های استریم باشیم و در آن زمان می‌توانیم درک بهتری از میزان تماشا این سریال توسط بینندگان داشته باشیم.

مستر چیف و اسپارتان‌ها در حال قدم زدن در سریال Halo

سریال Halo سال‌ها در دست ساخت بوده است و حتی در یک دوره قرار بود از شبکه شوتایم پخش شود، اما در سال گذشته میلادی پخش آن به شبکه پارامونت پلاس واگذار شد. پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال هیلو در ۹ قسمت تولید شده است و روزهای پنج‌شنبه هر هفته از شبکه پارامونت پلاش پخش می‌شوند. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. همچنین سریال Halo برای فصل دوم تمدید شده است و سازندگان سریال ادعا کرده‌اند که آن‌ها برنامه‌های بلند مدتی برای ساخت فصول بیشتر برای سریال هیلو دارند. همچنین با اینکه سریال Halo اقتباسی از مجموعه بازی محبوب دنیای ایکس باکس است، اما اتفاقات آن در یک خط زمانی متفاوت و جدا از دنیای بازی هیلو جریان دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده