نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳

ساخت فیلم لایو اکشن Voltron توسط کارگردان Red Notice

فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه انیمیشن Voltron در دست ساخت است و راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم Red Notice وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم لایو اکشن Voltron در دست ساخت است. این فیلم لایو اکشن براساس مجموعه انیمیشن محبوب ولترون ساخته می‌شود و راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم Red Notice وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Voltron را بر عهده دارد. ایده داستان فیلم از مارشال تربر است و الن شنمن در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک خواهد کرد. همچنین هالیوودریپورتر از رقابت چندین استودیو بزرگ هالیوود برای تصاحب حقوق تولید و پخش فیلم ولترون خبر داده است.

برادران وارنر، یونیورسال و آمازون از جمله ۶ یا ۷ استودیویی هستند که طبق گفته منابع نزدیک به پروژه در این رقابت داغ حضور دارند. همچنین گفته می‌شود که نتفلیکس که در پشت ساخت فیلم Red Notice قرار دارد و همچنین انیمیشن Voltron: Legendary Defender از این شبکه پخش شده بود، قرار نیست در این رقابت شرکت کند. دیوید لیبرمن و دیوید هابرمن به‌همراه باب کوپلر به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

راوسون مارشال تربر

اگرچه هنوز مشخص نیست کدام استودیو این پروژه را تصاحب خواهد کرد، اما هالیوودریپورتر احتمال داد که تا پایان هفته (روز جمعه گذشته) این اتفاق ممکن است رخ دهد که باتوجه‌به اینکه روز گذشته خبری در این رابطه منتشر نشد، ظاهرا باید زمان بیشتری را برای مشخص شدن و اعلام آن صبر کنیم. انیمیشن Voltron براساس دو مجموعه انیمه ژاپنی Beast King GoLion و Kikou Kantai Dairugger XV تولید و پخش شده است.

در مجموعه ولترون شاهد مبارزه جذاب بین ربات‌های غول‌آسا هستیم که باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان به‌خصوص گروه سنی کودک و نوجوان شده است. پخش انیمیشن Voltron: Legendary Defender از سال ۲۰۱۶ از شبکه نتفلیکس آغاز شد و در سال ۲۰۱۸ شاهد پخش فصل هشتم و پایانی این سریال انیمیشنی بودیم. در مجموع ۷۸ قسمت از این انیمیشن تولید و پخش شده است.

علاوه‌بر فیلم Red Notice، راوسون مارشال تربر سابقه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Dodgeball: A True Underdog Story، فیلم We're the Millers، فیلم Central Intelligence و فیلم Skyscraper را نیز داشته است. او همچنین قرار است کارگردانی فیلم Red Notice 2 و فیلم Red Notice 3 را به‌همراه فیلم The Division بر عهده داشته باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده