نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳

لغو سریال Archive 81 پس از تنها یک فصل توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس از لغو غیر منتظره سریال Archive 81 پس از ساخت و انتشار تنها یک فصل خبر داد. فصل اول این سریال ترسناک با یک کلیف‌هنگر بزرگ به پایان رسید.

فصل اول سریال Archive 81 در ماه دی امسال از شبکه نتفلیکس پخش شد و این سریال ترسناک توانست مورد استقبال منتقدان و بینندگان قرار بگیرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال آرشیو 81 قرار نیست برای فصل دوم بازگردد. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Archive 81 پس از تنها یک فصل لغو شده است و برای فصل دوم تمدید نخواهد شد تا حسابی طرفداران این سریال ترسناک و دلهره‌آور فراطبیعی را شوکه کند.

این موضوع تا حدی باعث غافلگیری نیز شده است؛ چرا که سریال Archive 81 تا پیش از پخش پارت اول فصل چهارم و پایانی سریال Ozark، پر بیننده‌ترین سریال اورجینال شبکه نتفلیکس در آمریکا و همچنین پر بیننده‌ترین برنامه در آمار سازمان نیلسن بوده است. البته از آنجایی که نتفلیکس براساس میزان هزینه ساخت و بیننده سریال‌های خود را برای فصل جدید تمدید می‌کند، احتمال دارد که تعداد بیننده‌های سریال آرشیو 81 در حدی که هزینه‌های ساخت و بودجه آن را جبران کند، نبوده باشد و به همین منظور نتفلیکس تصمیم گرفته است ادامه ساخت سریال را لغو کند.

مامودو اتی در حال تعمیر نوار ویدیویی در سریال Archive 81

سریال Archive 81 براساس پادکستی به همین نام ساخته شده است. داستان این سریال اسرارآمیز حول محور یک فیلمساز گم شده می‌چرخد؛ حالا محققان قرار است یک آرشیو ویدیویی از این فیلمساز را مورد بررسی قرار دهند و فهرست‌بندی کنند. ربکا سانشاین، نویسنده و تهیه‌کننده سریال The Boys، وظیفه ساخت سریال Archive 81 را به‌همراه ربکا توماس، کارگردان یک قسمت از سریال Stranger Things بر عهده داشته است. علاوه‌بر حضور به‌عنوان سازنده و تهیه‌کننده، توماس ۴ قسمت از سریال آرشیو 81 را نیز کارگردانی کرده است.

مامودو آتی، دینا شهابی، اوان جان‌آکایت، جولیا چان، مت مک‌گوری، مارتین دونوان، آریانا نیل، جورجینا هگ، کریستین گریفیث، امی کولیگادو و چارلی هادسون سوم، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Archive 81 حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده