نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Only Murders in the Building

شبکه هولو با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Only Murders in the Building را تایید و اعلام کرده است.

پس از موفقیت فصل اول سریال Only Murders in the Building، شبکه هولو در شهریور گذشته از تمدید این سریال کمدی برای فصل دوم خبر داد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان تایید و اعلام شده است. شبکه هولو با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال Only Murders in the Building از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر اعلام تاریخ شروع پخش این سریال کمدی را مشاهده کنید که حاوی تصویر رسمی نیست:

دانلود از آپارات

چارلز، الیور و میبل در فصل دوم سریال Only Murders in the Building به‌دنبال حل پرونده قتل بانی فولگر، رئیس هیئت مدیره آرکونیا هستند که در پایان فصل اول کشته شد و قتل آن در حال حاضر گردن این سه شخص افتاده است. آن‌ها نه‌تنها متهم به قتل بانی فولگر هستند، بلکه آن‌ها سوژه پادکست رقیب نیز شده‌اند. همچنین آن‌ها باید با دیگر اعضای ساختمان آرکونیا که فکر می‌کنند آن‌ها مرتکب به قتل شده‌اند، مواجه شوند.

فصل اول سریال Only Murders in the Building در ۱۰ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال کمدی نیز با همین تعداد قسمت تولید و پخش شود. فصل اول سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان با نقدهای بسیار خوب منتقدان و بینندگان مواجه شد و همچنین این سریال کمدی چندین رکورد مختلف در شبکه هولو را ثبت کند. این سریال کمدی توانسته است رکورد افتتاحیه تعداد بینندگان سریال‌های اورجینال کمدی شبکه هولو را بشکند.

استیو مارتین، سلنا گومز و مارتین شورت در قسمت اول سریال Only Murders in the Building

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز، ایمی رایان، کارا دلوین و مایکل راپاپورت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده