نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶

وعده اکشن فیلم های مایکل بی در تریلر جدید آمبولانس با بازی جیک جیلنهال

یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Ambulance منتشر کرده است که در آن وعده صحنه‌های اکشن به سبک فیلم‌های مایکل بی داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Ambulance منتشر شده است. فیلم آمبولانس درواقع اقتباسی از یک فیلم دانمارکی به همین نام است که در سال ۲۰۰۵ اکران شده بود و حالا مایکل بی نسخه آمریکایی این فیلم را کارگردانی کرده است. در طول تریلر جدید فیلم Ambulance شاهد صحنه‌های اکشن بیشتری هستیم که امضا انفجارهای بزرگ فیلم‌های مایکل بی را دارد. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم اکشن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین نقدهای فیلم Ambulance نیز منتشر شده است و این فیلم اکشن تاکنون نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده است. همچنین پوستر جدید فیلم آمبولانس منتشر شده است که پوستر جدید فیلم Ambulance برای تبلیغ این فیلم اکشن در سینماها IMAX به اشتراک گذاشته است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر IMAX فیلم Ambulance

داستان فیلم Ambulance در طول یک روز در شهر لس آنجلس می‌گذرد. ویل شارپ برای عمل جراحی همسرش به پولی در حدود ۲۳۱ هزار دلار نیاز مبرم دارد. او با دنی، دوست جنایتکار و برادر خوانده‌اش تماس می‌گیرد تا بخشی از سرقت یک بانک باشد که قرار است صاحب ۳۲ میلیون دلار پول شوند. زمانی‌که آن‌ها به یک افسر پلیس لس آنجلس تیراندازی می‌کنند، حالا سرقت از برنامه اصلی خارج شده و آن‌ها مجبور می‌شوند یک آمبولانس با یک تکنسین فوریت‌های پزشکی و بیمار در حال مرگش را به گروگان بگیرند و فرار کنند.

مایکل بی، کارگردان آثاری چون دو قسمت اول فیلم Bad Boys، فیلم Armageddon، سری فیلم Transformers، فیلم Pain & Gain و Six Underground‌، وظیفه کارگردانی فیلم Ambulance را بر عهده داشته است. کریس فداک، نویسنده فیلم Chuck، وظیفه نوشتن بازسازی فیلمنامه فیلم آمبولانس را بر داشته است. جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم، ایزا گونزالس، گرت دیلاهانت، آ مارتینز، کی‌یر او دانل، موسس اینگرام، ویل، کولین وودل، جسی گارسیا و جکسون وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ambulance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ambulance برای اکران در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده