نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷

نمایش جوکر در صحنه حذف شده فیلم بتمن

برادران وارنر به‌تازگی صحنه حذف شده فیلم The Batman را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش جوکر با بازی بری کیوگن هستیم.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم The Batman آغاز شده است و این فیلم توانسته تحسین منتقدان و تماشاگران را جلب کند. پیش از اکران فیلم بود که مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن از حذف صحنه حضور جوکر در این فیلم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه حذف شده حضور جوکر در فیلم Batman منتشر شده است. برادران وارنر در اقدامی نسبتا غافلگیر کننده صحنه حذف شده جوکر در فیلم The Batman را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر بری کیوگن در نقش جوکر هستیم.

جوکر در فیلم The Batman ظاهری آسیب دیده دارد و از قبل از اتفاقات فیلم ظاهرا با بتمن آشنایی داشته است. درواقع بتمن برای حل پرونده ریدلر به سراغ جوکر در زندان آرکهام آمده است. اگرچه ظاهر جوکر به شکل کامل نمایش داده نمی‌شود، اما ظاهرا شباهت زیادی به جوکر سری New 52 دنیای کمیک دی سی دارد و درنهایت این صحنه از فیلم به‌طور کامل حذف و صحنه دیگری جایگزین آن شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Batman تاکنون بیش از ۶۰۹/۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۰۸/۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۰۰/۴ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی می‌شود. فیلم بتمن هم‌اکنون پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ است. همچنین فیلم The Batman قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به برنامه‌های شبکه HBO Max اضافه شود.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش زندانی آرکهام و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده