نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶

انتشار تریلر رسمی فیلم جدید کارگردان Ex Machina با نام Men

شرکت A24 به‌تازگی تریلر جدید و رسمی فیلم Men، اثر جدید و ترسناک الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina و فیلم Annihilation را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی فیلم Men منتشر شده است. این فیلم ترسناک اثر جدید الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation و سریال Devs، است که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. تمرکز این تریلر روی یک زن تنها به‌نام هارپر با بازی جسی باکلی است که به مکانی مرموز و آرام سفر می‌کند، اما در آن‌جا با شخصیت مرموزی مواجه می‌شود که با چهره‌های متفاوت و خوفناک در طول تریلر قابل مشاهده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید و جذاب فیلم Men را ازطریق یوتیوب A24 تماشا کنید. علاوه‌بر تریلر، A24 پوستر جدیدی از فیلم Men را نیز منتشر کرده است که تمرکز این پوستر جذاب روی شخصیت روری کینیار است که درخشش خوبی در تریلر جدید این فیلم ترسناک نیز داشته است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر روری کینیار در فیلم Men

فیلم Men داستان زنی به‌نام هارپر را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرش برای تعطیلات به حومه انگلستان سفر خواهد کرد. تریلر این فیلم ترسناک اطلاعات بیشتری را فاش نمی‌کند و تنها براساس آن متوجه می‌شویم که قرار نیست شاهد بازیگران زیادی باشیم و تمرکز فیلم روی چند شخصیت محدود و ترس تنهایی خواهد بود. جسی باکلی، روری کینیار و پاپا اسیدو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Men حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین گارلند سابقه نوشتن رمان The Beach که براساس آن اقتباسی با بازی لئوناردو دی کاپریو تولید شده بود، به‌همراه سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Dredd، فیلم Sunshine، فیلم 28Days Later و فیلم Never Let Me Go را در کارنامه خود دارد. گارلند اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Civil War را بر عهده گرفته است که کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون و کیلی اسپینی، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم جنگ داخلی حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

فیلم Men برای اکران در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده