نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱

تمدید ۱۰ سریال شبکه CW برای فصل جدید | از فلش تا Superman & Lois

شبکه CW از تمدید ۱۰ سریال خود برای یک فصل دیگر خبر داده است که در آن نام‌هایی مثل سریال Walker، سریال فلش و سریال Superman & Lois دیده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین سریال شبکه CW برای یک فصل دیگر تمدید شده‌اند. این شبکه اخیرا از تمدید ۱۰ سریال خود برای فصل جدید خبر داده است که در بین آن نام چند سریال از دنیای دی سی و چند سریال محبوب دیگر این شبکه دیده می‌شوند. البته در این فهرست شاهد چند غافلگیری نیز هستیم. همچنین سریال The Flash برای فصل نهم تمدید شد تا سریال فلش به طولانی‌ترین سریال دنیای Arrowverse تبدیل شود.

پوستر سریال Nancy Drew

همچنین هنوز مشخص نیست که سریال The Flash در فصل نهم به پایان خواهد رسید یا برای فصل دهم باز خواهد گشت. علاوه‌براین، سریال Superman & Lois برای فصل سوم تمدید شده است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این سریال باشد. دراین‌میان خبری از سریال Legends of Tomorrow و سریال Batwoman در میان سریال‌های تمدید شده دنیای DC نیست. سریال Legends of Tomorrow با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید و ظاهرا فصل اخیر این سریال قرار است دارای قسمت‌های بیشتری باشد و بنابراین ممکن است تمدید آن برای فصل جدید همچنان در انتظار باشد.

سریال Batwoman که در طول دو فصل اول با حواشی متعدی مواجه شده بود، هم‌اکنون پخش فصل سوم آن به پایان رسیده است و مشخص نیست که سریال بت‌وومن دارای چه آینده‌ای خواهد بود. همچنین سریال Stargirl دیگر سریال دنیای دی‌سی است که به‌تازگی فیلم‌برداری فصل سوم آن به پایان رسیده است و نبود آن در این فهرست خیلی غافلگیر کننده نیست. علاوه‌براین، سریال Riverdale، دیگر سریال محبوب شبکه CW است که برای فصل هفتم تمدید شده است تا داستان‌های دنیای ریوردیل همچنان ادامه پیدا کند.

بازیگر سریال سوپرنچرال کنار دختر و پسر شخصیت اصلی سریال Walker شبکه CW

سریال Walker نیز برای فصل سوم تمدید شده است که بدون شک اتفاقی بود که بسیاری انتظار آن را داشتند. از دیگر سریال‌هایی که تمدید شده‌ا‌ند می‌توان به سریال Kung Fu برای فصل سوم، سریال All American برای فصل پنجم، سریال Penn & Teller: Fool Us برای فصل نهم، سریال Masters of Illusion برای فصل نهم، سریال World's Funniest Animals برای فصل سوم و سریال Nancy Drew برای فصل چهارم اشاره کرد.

البته باتوجه‌به میزان بینندگان سریال نانسی درو، شاید تمدید آن کمی غیر منتظره باشد، اما طرفداران این سریال بدون شک از این موضوع خوشحال خواهند شد و ظاهرا شبکه CW شانس دیگری را به آن داده است. در حال حاضر تاریخ پخش فصل جدید این سریال‌ها اعلام نشده است، اما بسیاری از آثار یاد شده برای شروع پخش فصل پاییز و از ماه سپتامبر و اکتبر (اواخر شهریور تا اوایل آبان) در نظر گرفته شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده