نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

اعلام تاریخ پخش فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black | انتشار اولین تصاویر

نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black را تایید و اعلام کرد. همچنین این انیمه قرار است در فصل دوم به پایان برسد.

فروردین گذشته شبکه نتفلیکس از تمدید انیمه Pacific Rim: The Black برای فصل دوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم انیمه Pacific Rim تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Pacific Rim: The Black در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس و بخش تلویزیونی لجندری اولین تصاویر فصل دوم سریال Pacific Rim را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که انیمه Pacific Rim: The Black در فصل دوم به پایان خواهد رسید. در فصل دوم این انیمه سریالی شاهد ادامه داستان خواهر و برادر شجاعی به‌نام تیلور و هیلی هستیم که همچنان امیدوار هستند تا با یگری به‌نام Atlas Destroyer، یگر آموزشی جا مانده در زمان تخلیه استرالیا به سیدنی برسند. آن‌ها در طول این ماجراجویی با یک قاتل نوجوان به‌نام می و یک پسر مرموز که ترکیبی از انسان/کایجو است، ملاقات می‌کنند که به تیلور و هیلی در این ماجراجویی ملحق می‌شود.

این گروه که حالا شبیه یک خانواده کوچک شده‌اند، باید از قلمرو خطرناکی عبور کنند که توسط گروه کالت Sisters of the Kaiju کنترل می‌شود. این متعصبان به رهبری کاهن اعظم مرموز متقاعد شده‌اند که این پسر، مسیحی است که آن‌ها منتظر ظهور آن بوده‌اند و هیلی تلاش می‌کند تا همه‌چیز را برای متوقف کردن آن‌ها فدا کند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black

وظیفه ساخت سریال Pacific Rim: The Black بر عهده گرگ جانسون و کریگ کایل بوده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست. گیدئون ادلن در نقش هارلی تراویس، کلم ورذی در نقش تیلور تراویس و اریکا لیندبک در نقش لوآ، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی دوبله انگلیسی شخصیت‌های انیمه Pacific Rim: The Black را بر عهده دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده