نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تریلر فیلم درام جنایی جدید سونی با بازی دیزی ادگار جونز

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Where the Crawdads Sing با بازی دیزی ادگار جونز را منتشر کرده است که در آن شاهد معرفی آهنگ جدید تیلور سوئیفت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Where the Crawdads Sing منتشر شده است. سونی پیکچرز اولین تریلر این فیلم درام را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد رخ دادن یک قتل مرموز هستیم و حالا کایا، شخصیت اصلی داستان متهم نفر اول این پرونده قتل است. بااین‌حال، این فیلم داستان کیا را دنبال می‌کند که یک دختر جوان است که به‌تنهایی در مرداب‌های کارولینای شمالی بزرگ شده است، اما او حالا مظنون به قتل مردی شده که زمانی به‌دنبال ازدواج با کیا بوده است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Where the Crawdads Sing را ازطریق یوتیوب سونی پیکچرز تماشا کنید. همچنین تیلور سوئیف برای این فیلم درام جنایی آهنگ جدیدی به‌نام Carolina خوانده است که بخش‌هایی از این آهنگ در تریلر قابل شنیدن است. فیلم جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اقتباسی از رمان تحسین شده‌ای به همین نام اثر دلیا اونز است. علاوه‌بر تریلر، سونی پیکچرز اولین پوستر فیلم Where the Crawdads Sing را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید پوستر جالب این فیلم درام جنایی، عاشقانه و معمایی را مشاهده کنید:

دیزی ادگار جونز در اولین پوستر فیلم Where the Crawdads Sing

دیزی ادگار جونز، تیلور جان اسمیت، هریس دیکینسون، دیوید استراترن، جیسون وارنر اسمیت، گرت دیلاهانت، مایکل هایت، آنا اُرایلی، اریک لادین و استرلینگ میسر جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Where the Crawdads Sing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولیویا نیومن، کارگردان فیلم First Match وظیفه کارگردانی فیلم خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند را براساس فیلمنامه‌ای از لوسی الیبار، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Beasts of the Southern Wild بوده است.

فیلم Where the Crawdads Sing برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) برنامه‌ریزی شده است. ریس ویترسپون، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Walk the Line، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند حضور دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده