نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۸

پیوستن بازیگر The Suicide Squad به فیلم سریع و خشن 10

دانیلا ملچیور، بازیگر فیلم The Suicide Squad جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سریع و خشن 10 اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم سریع و خشن 10 اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که دانیلا ملچیور، بازیگر نقش رتکچر 2 در فیلم The Suicide Squad، پس از توافق با یونیورسال پیکچرز جدیدترین بازیگری است که شاهد پیوستنش به جمع بازیگران فیلم Fast and Furious 10 هستیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش ملچیور در این فیلم اکشن در دسترس نیست. فیلم Fast and Furious 10 دنباله مستقیم فیلم F9 است که تابستان سال گذشته ۷۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

علاوه‌بر ملچیور، بهمن گذشته جیسون موموآ،‌ بازیگر نقش آکوامن پس از توافق با یونیورسال به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم سریع و خشن پیوست و او قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. جاستین لین، کارگردان فیلم سریع و خشن 9، برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 10 بازگشته است. وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فیلم سریع و خشن 10 حضور داشته باشند.

دانیلا ملچیور بیشتر برای بازی در فیلم The Suicide Squad شناخته می‌شود که بسیاری از طرفداران دنیای دی سی امیدوار هستند او در یکی از آثار آینده دنیای DC برای نقش رتکچر 2 بازگردد. ملچیور اخیرا در فیلم Assassin Club با بازی هنری گلدینگ و فیلم Marlowe بازی کرده است. او همچنین صداپیشگی دوبله پرتغالی شخصیت گوئن استیسی در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود در دنباله این انیمیشن دوباره صداپیشگی دوبله پرتغالی اسپایدرگوئن را انجام دهد.

فیلم سریع و خشن 10 قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، فیلم سریع و خشن 11 نیز در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده