نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰

پیوستن کریستینا ریچی به سریال Addams Family نتفلیکس

کریستینا ریچی، بازیگر نقش ونزدی آدامز در فیلم The Addams Family، به جمع بازیگران سریال Wednesday شبکه نتفلیکس اضافه شده است.

نتفلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن جدیدی براساس The Addams Family است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال خانواده آدامز اضافه شده است. نتفلیکس تایید کرد که کریستینا ریچی به جمع بازیگران سریال Wednesday اضافه شده است و نقش مهمی در این سریال لایو اکشن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تیم برتون دارد. ریچی بیشتر برای بازی در نقش ونزدی آدامز در فیلم The Addams Family محصول سال ۱۹۹۱ و فیلم Addams Family Values محصول سال ۱۹۹۳ شناخته می‌شود.

جنا اورتگا در سریال Wednesday نقش ونزدی آدامز را بازی کرده است. اطلاعاتی از نقش ریچی در دسترس نیست، اما نتفلیکس تایید کرد که او نقش نسخه بزرگسالی ونزدی آدامز یا نسخه دیگری از این شخصیت از یک دنیای دیگر را بر عهده ندارد و نتفلیکس و منابع ددلاین تایید کردند که ریچی یک نقش کاملا جدید را در سریال ونزدی بازی کرده است. ددلاین می‌گوید ریچی زمانی به پروژه اضافه شده است که تورا برچ به‌ علت تداخل برنامه‌هایش از سریال Wednesday جدا شده بود و حالا ریچی جایگزین برچ در این سریال شده است.

ونزدی آدامز در سریال The Addams Family

ریچی طی هفته‌ها در سریال ونزدی حضور داشته است که فیلم‌برداری سریال در پایان ماه مارس (اوایل فروردین) در رومانی به پایان خواهد رسید. جنا اورتگا، لوئیس گازمن، کاترین زتا جونز، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Wednesday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور خواهند داشت. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. فصل اول سریال Wednesday قرار است در ۸ قسمت تولید و پخش شود. کریستینا ریچی این روزها بیشتر برای بازی در سریال Yellowjackets و نقش نسخه بزرگسالی میستی شناخته می‌شود که در فصل دوم این سریال تحسین شده نیز باز خواهد گشت.

همچنین ریچی در فیلم The Matrix Resurrections، سریال Pan Am، فیلم Speed Racer، فیلم Casper، فیلم Black Snake Moan و فیلم Buffalo '66 حضور داشته است. ریچی همچنین یکبار و برای بازی در فیلم Grey's Anatomy نامزد دریافت جایزه امی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده