نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳

احتمال شروع فیلمبرداری دنباله فیلم Godzilla vs. Kong در اواخر سال ۲۰۲۲

طبق اعلام دولت استرالیا، دنباله فیلم Godzilla vs. Kong قرار است در اواخر سال جاری میلادی در این کشور جلوی دوربین برود.

فیلم Godzilla vs. Kong سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و توانست نقدهای نسبتا مثبتی از منتقدان دریافت کند و بیش از ۴۶۸/۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید دنیای سینمایی MonsterVerse ممکن است زودتر از انتظار جلوی دوربین برود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دنباله فیلم Godzilla vs Kong قرار است در اواخر سال جاری میلادی در کشور استرالیا جلوی دوربین برود.

ورایتی در این مقاله اعلام کرد که این فیلم ۱۶ میلیون دلار استرالیا (معادل ۱۱/۸ میلیارد دلار آمریکا) ازطریق طرح تشویقی دولت فدرال استرالیا کمک هزینه دریافت کرده است. در این طرح تشویقی، ۵۴۰ میلیون دلار استرالیا (۳۹۹ میلیون دلار آمریکا) کمک هزینه توسط آژانس مستقر در کوئینزلند اختصاص داده شده است تا تولیدکنندگان فیلم خود را در این کشور و منطقه تولید کنند. ورایتی براساس صحبت‌های دو مقام دولت استرالیا اضافه می‌کند که آن‌ها انتظار دارند تا تولیدات جدید بیش از ۱۱۹ میلیون دلار استرالیا (۸۸ میلیون دلار آمریکا) درآمدزایی داشته باشد و بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی و ۷۵۰ شغل جدید را ایجاد کند.

مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ روی ناو هواپیمابر در فیلم Godzilla vs Kong

اما شاید سؤال طرفداران این مجموعه هیولایی این باشد که دنباله فیلم Godzilla vs. Kong قرار است چه داستانی را دنبال کند. ما می‌دانیم که چندین پروژه براساس دنیای سینمایی MonsterVerse در دست ساخت است که سریال لایو اکشن گودزیلا برای شبکه اپل تی وی پلاس یکی از این پروژه‌ها است. همچنین آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs. Kong در حال مذاکره با لجندری برای کارگردان فیلم دیگری از دنیای مانسترورس است.

این فیلم قرار است دنباله فیلم Godzilla vs. Kong باشد و گفته می‌شود که داستان کینگ کونگ را ادامه خواهد داد. همچنین گفته می‌شود که این فیلم احتمالی، ممکن است Son of Kong نام داشته باشد. البته در گزارش ورایتی تنها نام دنباله فیلم Godzilla vs Kong دیده می‌شود و هنوز مشخص نیست که این پروژه قرار است کدام پروژه مانسترورس باشد. همچنین این پروژه احتمال دارد یک فیلم یا سریال متفاوت با آثار یاد شده باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده