نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸

پیوستن بازیگر Tick Tick Boom به مارگو رابی در فیلم باربی

الکساندرا شیپ، بازیگر فیلم !tick, tick...BOOM در فیلم Barbie به کارگردانی گرتا گرویگ با مارگو رابی و رایان گاسلینگ همبازی خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که الکساندرا شیپ، بازیگر فیلم !Tick, Tick … Boom (تیک، تیک... بوم!) به فیلم Barbie (باربی) به کارگردانی گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه‌ی اسکار پیوسته است. در این فیلم لایو-اکشن مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ در نقش کِن ظاهر می‌شوند. درحال‌حاضر معلوم نیست که الکساندرا شیپ نقش چه کاراکتری را در فیلم باربی بازی می‌کند. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در این فیلم به امریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون و آریانا گرینبلات ملحق می‌شود. شرکت برادران وارنر وظیفه‌ی توزیع این فیلم را برعهده دارد.

گرتا گرویگ، کارگردان فیلم Little Women (زنان کوچک) و Lady Bird (لیدی برد) سکان هدایت فیلم Barbie را در دست دارد و نوآ بامباک، نویسنده‌ی فیلم Marriage Story (داستان ازدواج) و فیلم The Squid and the Whale (ماهی مرکب و نهنگ) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. نظر به اینکه جزئیات فیلم‌نامه مخفی نگه داشته شده است، اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در دسترس نیست. فیلم باربی از سال ۲۰۱۹ میلادی در فاز پیش‌تولید است و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری آن در اوایل سال ۲۰۲۲ در استودیو لیوزدن شرکت برادران وارنر واقع در لندن آغاز شود.

فیلم Barbie در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. گرتا گرویگ و نوآ بامباک قبلا در تولید آثار مختلفی ازجمله فیلم کمدی درام Frances Ha (فرانسیس ها) و فیلم کمدی Mistress America (دلبر آمریکا) با یکدیگر همکاری داشتند. گرتا گرویگ سکان هدایت فیلم کمدی-درام Lady Bird و فیلم اقتباسی Little Women را در دست داشت که هر دو نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم اسکار شدند.

برادران وارنر فیلم باربی را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ اکران می‌کند

مارگو رابی نه‌تنها در این فیلم لایو-اکشن نقش باربی را بازی می‌کند، بلکه از جانب شرکت فیلم‌سازی LuckyChap به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن هم فعالیت خواهد کرد. تام آکرلی از شرکت لاکی‌چاپ اینترتینمنت، رابی برنر از شرکت Mattel Films و دیوید هیمن نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند.

 مارگو رابی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood

الکساندرا شیپ در فیلم اکشن علمی-تخیلی 65 (شصت‌وپنج) به کارگردانی و نویسندگی اسکات بک و برایان وودز حضور کوتاهی دارد که آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلوئی کلمن در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم مهیج اخیرا با یک تأخیر تقریبا یک ساله مواجه شد و اکنون در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) اکران می‌شود. فیلم 65 داستان فضانوردی را روایت می‌کند که در سیاره‌ی اسرارآمیزی سقوط می‌کند و خیلی زود متوجه می‌شود که تنها نیست.

الکساندرا شیپ در سال گذشته در فیلم !Tick, Tick... Boom به کارگردانی لین-منوئل میرندا نقش‌آفرینی کرد که براساس زندگی‌نامه‌ی جاناتان لارسون فقید ساخته شد. او در این فیلم در نقش سوزان، دوست جاناتان ظاهر شد که احساس می‌کرد مورد بی‌توجهی قرار گرفته است. اندرو گارفیلد نقش اصلی فیلم Tick, Tick … Boom را بازی کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۹۴امین دوره‌ی مراسم اسکار شده است. لین-منوئل میرندا درکنار ران هاوارد، برایان گریزر و جولی اوه وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم شبکه‌ی نتفلیکس را برعهده داشت.

الکساندرا شیپ اخیرا در فیلم Kung Fury 2 (کونگ فیوری ۲) به کارگردانی دیوید سندبرگ با مایکل فاسبندر، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار همبازی بود و در فیلم Silk Road (جاده‌ی ابریشم) با نقش‌آفرینی جیسون کلارک به ایفای نقش پرداخت. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در آینده در فیلم Space Oddity (شگفتی فضا) دیده می‌شود که کایل آلن، سایمون هلبرگ و مدلین بروئر را در فهرست بازیگرانش دارد. از دیگر آثار سینمایی الکساندرا شیپ نیز می‌توان به فیلم اکشن کمدی Shaft (شفت) با هنرنمایی ساموئل ال. جکسون و فیلم عاشقانه‌ کمدی Jexi (جکسی) با بازی آدام دیواین اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده