نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱

تولید انیمیشن سریالی Tekken: Bloodline برای نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس با پخش یک تریلر، انیمیشن سریالی Tekken: Bloodline را معرفی کرد که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی به نمایش در می‌آید.

انیمیشن سریالی تیکن در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس انیمیشن سریالی Tekken: Bloodline (تکن: رد خون) را معرفی کرده است. این انیمیشن که براساس بازی‌های مبارزه‌ای پرطرفدار Tekken ساخته می‌شود، برای پخش در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی در نظر گرفته شده است. نتفلیکس این خبر را با پخش یک تریلر و پوستر از جین کازاما در توئیتر به اشتراک گذاشت. کانال یوتیوب این سرویس استریم نیز خلاصه‌ی داستان این انیمیشن را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن Tekken: Bloodline می‌خوانیم: «قدرت بر هر چیزی برتری دارد. جین کازاما در سنین پایین هنرهای رزمی سبک کازاما را از مادرش آموخت. بااین‌حال جین هنگام ظهور ناگهانی یک هیولای شیطانی از توانایی لازم برای مقابله با آن برخوردار نبود و نابودی هر آنچه برایش عزیز بود، زندگی او را برای همیشه تغییر داد. جین که خودش را مقصر وقوع این فاجعه می‌دانست، سوگند یاد کرد که انتقام بگیرد و برای رسیدن به این هدف به‌دنبال قدرت مطلق بود. تلاش‌های این مبارز به یک نبرد نهایی در عرصه‌ی جهانی تحت عنوان تورنمنت پادشاه مشت آهنین منتهی شد».

تریلر معرفی Tekken: Bloodline برخی از شخصیت‌های مجموعه‌ی تیکن نظیر هیهاچی میشیما، کازویا میشیما، لروی اسمیت، کینگ، جون کازوما، پل فینیکس و اوگر را نیز نشان می‌دهد که در انیمیشن سریالی تازه حضور به هم می‌رسانند. این اولین‌بار نیست که مجموعه بازی‌های Tekken به سایر رسانه‌های سرگرمی راه می‌یابد. در گذشته انیمه‌ی Tekken در سال ۱۹۹۸، فیلم لایو-اکشن تیکن در سال ۲۰۰۹ و انیمه‌ی Tekken: Blood Vengeance (تکن: انتقام خون) در سال ۲۰۱۱ به نمایش درآمد. برای تولید آخرین انیمه‌ی تکن از برخی از صداپیشه‌های اصلی مجموعه استفاده شده بود.

جین کازاما در پوستر انیمیشن سریالی Tekken: Bloodline شبکه‌ی نتفلیکس

در مورد سری بازی Tekken باید بگوییم که Tekken 7 تازه‌ترین نسخه از این مجموعه‌ی مبارزه‌ای است. نسخه‌ی آرکید این بازی در سال ۲۰۱۵ و نسخه‌های کنسولی آن در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. شرکت بندای نامکو یک نسخه‌ی خاص از این بازی با نام Tekken 7: Fated Retribution را برای آرکید عرضه کرد که شامل محتوای تازه نظیر مراحل، پوشش‌ها، آیتم‌ها و کاراکترها بود. نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Tekken نیز تاکنون معرفی نشده است.

در طول سال‌های گذشته شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس چندین و چند اقتباس سینمایی و تلویزیونی مرتبط با بازی‌های ویدیویی پخش کرده است که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به Arcane (آرکین)، Castlevania (کسلوانیا) و Resident Evil (رزیدنت ایول) اشاره کرد. این سرویس استریم درحال‌حاضر مشغول کار روی آثاری براساس سری بازی The Division، فار کرای و Assassin’s Creed است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده