نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷

حضور درکس و مانتیس در اولین تصاویر از پشت صحنه Guardians of the Galaxy 3

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 فاش شده است که در آن شاهد حضور درکس و مانتیس هستیم.

از آبان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 رسما آغاز شود و همچنان ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم نگهبانان کهکشان فاش شده است. DailyMailCeleb به‌تازگی دو تصویر جدید از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy 3 منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور درکس ویرانگر با بازی دیو باتیستا و در تصویر دیگر شاهد حضور مانتیس با بازی پام کلمنتیئف هستیم:

دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر در پشت صحنه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

پام کلمنتیئف در نقش مانتیس در پشت صحنه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

اگرچه این تصاویر حاوی جزئیات زیادی نیستند و تنها ورود باتیستا و کلمنتیئف را نشان می‌دهد، اما می‌توان برای اولین‌بار شاهد ظاهر درکس و مانتیس در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بود که حداقل فعلا در این تصاویر شاهد ظاهر متفاوتی نسبت به حضورهای قبلی این دو شخصیت در آثار دنیای سینمایی مارول نیستیم. همچنین مانتیس و درکس به‌همراه دیگر اعضای نگهبانان کهکشان قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder حضور داشته باشند.

کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، بردلی کوپر در نقش راکت راکون (صداپیشه)، وین دیزل در نقش گروت (صداپیشه)، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس، ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، سیلوستر استالونه و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده