نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم اکشن جدید سونی با بازی برد پیت

سونی پیکچرز از تغییر تاریخ اکران فیلم Bullet Train با بازی برد پیت خبر داده است و حالا این فیلم اکشن به‌جای فیلم Black Adam اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Bullet Train تغییر پیدا کرده است. این فیلم اکشن در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران شود، اما اکنون سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران آن دو هفته عقب افتاده است و حالا فیلم Bullet Train در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم Black Adam اکران شود که مدتی پیش اکران فیلم بلک ادم تا تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) عقب افتاد.

فیلم Bullet Train در تاریخ اکران جدیدش باید با انیمیشن DC League of Super Pets در گیشه رقابت کند. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train بر عهده زک اولکویتز، نویسنده فیلم Fear Street بوده که لیچ روی بازنویسی و تغییرات فیلمنامه نظارت داشته است. این فیلم اکشن داستان پنج آدمکش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در یک قطار شینکانسن ژاپنی با یکدیگر مواجه می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت یکسانی دارند.

دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، وظیفه کارگردانی فیلم Bullet Train را بر عهده داشته است. برد پیت، ساندرا بولاک، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا و بد بانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bullet Train حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده