نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Flight Attendant | انتشار اولین تریلر

شبکه HBO Max با انتشار یک تیزر تریلر سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو را تایید و اعلام کرد.

آذر گذشته بود که شبکه HBO Max از تمدید سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم این سریال کمدی مشخص و اعلام شده است. شبکه HBO Max با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Flight Attendant از تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) با انتشار همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد.

در ادامه دو قسمت بعدی فصل جدید سریال مهماندار هواپیما از تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) از شبکه HBO Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و سپس مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفته‌ای یک قسمت پخش خواهند شد. پخش فصل دوم سریال The Flight Attendant در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) به پایان خواهد رسید. همچنین اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال مهماندار هواپیما حاوی تصاویری از اتفاقات و ماجراجویی جدید کسی مثل نقل مکان به لس آنجلس است که حالا باید با توطئه جدیدی مواجه شود.

کیلی کوئوکو در نقش کسی باودن در حال خواندن نامه در فصل دوم سریال The Flight Attendant

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال The Flight Attendant را ازطریق یوتیوب شبکه HBO Max تماشا کنید. اتفاقات فصل دوم سریال The Flight Attendant از جایی آغاز می‌شود که کسی در حال پشت سر گذاشتن بهترین لحظات زندگی خود در لس آنجلس است و حالا به‌عنوان یکی از دارایی‌های CIA شناخته می‌شود. زمانی‌که او در یک مأموریت خارج از کشور به‌طور ناخواسته شاهد یک قتل دیگر می‌شود، حالا او گرفتار فتنه بین‌المللی دیگری شده است.

کیلی کوئوکو در نقش کسی باودن، شارون استون، زوسیا مامیت، تی آر نایت، دنیز آکدنیز، یاشا جکسون، آدری گریس مارشال، رزی پرز، گریفین متیوز، مو مک‌ری، کالی هرناندز، جی‌جی سوریا، شریل هاینز، جسی انیس، می مارتین، مارگارت چو، سانتیاگو کاباررا و شهره آغداشلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Flight Attendant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

استیو ایوکی وظیفه ساخت سریال The Flight Attendant را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم نیز بازگردد. فصل اول سریال مهماندار هواپیما در ۸ قسمت تولید شده بود که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال کمدی نیز در هشت قسمت تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده