نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵

نمایش خودروی مایک در پوستر فصل ۶ سریال Better Call Saul

شبکه‌ی AMC پوستر جدیدی از فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul را در فاصله‌ی یک ماه مانده تا پخش آن منتشر کرد که خودروی مایک را نشان می‌دهد.

تنها یک ماه تا پخش فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) باقی مانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی AMC پوستر جدیدی از آن منتشر کرده است. این پوستر خودروی کرایسلر فیفت اونیو مدل ۱۹۸۸ متعلق به مایک ارمنترات با نقش‌آفرینی جاناتان بنکس را در منطقه‌ی پارک ممنوع به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این پوستر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

پوستر فصل ششم سریال Better Call Saul

فصل آخر سریال Better Call Saul در دو بخش تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. فصل ششم این سریال نامزد جایزه‌ی اِمی با دو قسمت پیاپی در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) کارش را آغاز می‌کند و نیمه‌ی دوم آن از تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۰ تیر ۱۴۰۱) روی آنتن شبکه‌ی AMC خواهد رفت. باب ادنکیرک نقش جیمی مک‌گیل/ساول گودمن، ریا سیهورن نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس نقش مایک ارمنترات، پاتریک فابیان نقش هاوارد هملین، مایکل ماندو نقش ناچو وارگا، تونی دالتون نقش لالو سالامانکا و جانکارلو اسپوزیتو نقش گاس فرینگ را در سریال پیش‌درآمد ایفا می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان فصل پایانی Better Call Saul می‌خوانیم: «این فصل به ماجراجویی پیچیده و تحول جیمی مک‌گیل، قهرمانی در معرض خطر به ساول گودمن، یک وکیل کیفری خاتمه می‌دهد. فصل ششم ماجراهای جیمی، ساول و جین را از کارتل تا دادگاه و از البوکرکی تا اوهاما دنبال می‌کند و رابطه‌ی پیچیده‌ی جیمی با کیم را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در میانه‌ی بحران وجودی خودش قرار دارد. در این بین مایک، گاس، ناچو و لالو درگیر یک موش و گربه بازی پرمخاطره می‌شوند». این سریال توسط پتر گولد و وینس گیلیگان خلق شده است که درکنار مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز، گوردون اسمیت و جنیفر هاچیسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن نیز فعالیت می‌کنند.

سه محصول کوتاه مرتبط با سریال Better Call Saul نظیر انیمیشن سریالی Slipplin Jimmy و سریال Cooper’s Bar نیز در دست تولید قرار دارد که از پلتفرم‌های دیجیتال AMC تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. سریال پیش‌درآمد Breaking Bad توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز تولید می‌شود. این درام تحسین‌شده در سال ۲۰۱۸ برنده‌ی جایزه‌ی Peabody شد و در طول پنج فصل افتخارات متعددی ازجمله ۳۹ نامزدی جایزه‌ی اِمی، ۴ نامزدی جایزه‌ی گلدن گلوب، دو جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا، ۳ جایزه انجمن منتقدان، یک جایزه‌ی انجمن منتقدان تلویزیون و ۲ جایزه‌ی AFI (بنیاد فیلم آمریکا) کسب کرد.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده