نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

فصل چهارم سریال True Detective در دست ساخت است

شبکه HBO در حال ساخت فصل چهارم سریال True Detective به تهیه‌کنندگی بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم سریال True Detective در دست ساخت است. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر تایید کردند که شبکه HBO به ساخت فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی چراغ سبز نشان داده و ایسا لوپز، نویسنده فیلم Tigers Are Not Afraid و فیلم Secondary Effects وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل جدید این سریال کارآگاهی را که قرار است True Detective: Night Country نام داشته باشد، بر عهده گرفته است.

همچنین بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight در فصل چهارم سریال True Detective حضور خواهد داشت. در صورت اینکه فصل جدید این سریال آنتولوژی جلوی دوربین برود، لوپز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال True Detective: Night Country را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز شاهد حضورش خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی در دسترس نیست.

ایسا لوپز و بری جنکینز

فصل اول سریال True Detective با بازی متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون در سال ۲۰۱۴ از شبکه HBO پخش شد و توانست نظر بسیار مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. فصل دوم سریال کارآگاه حقیقی با بازی کالین فارل، ریچل مک‌آدامز و وینس وان در سال ۲۰۱۵ از شبکه HBO روی آنتن رفت و با اینکه استقبال خوبی بینندگان کردند، اما نتوانست موفقیت فصل اول را تکرار کند. پس از آن فصل سوم سریال True Detective با بازی ماهرشالا علی، استیون دورف و اسکوت مک‌نیری در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش شد.

با وجود دریافت نقدهای بهتر در مقایسه با فصل دوم، فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی با افت بیننده نسبت به دو فصل اول مواجه شد. سریال True Detective درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است. نیک پیزولاتو وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته است، اما هالیوودریپورتر می‌گوید که در حال حاضر کمی بعید است او نقشی در ساخت فصل چهارم این سریال جنایی داشته باشد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده