نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷

پیوستن بازیگر فیلم بازگشت به آینده به فصل سوم سریال The Mandalorian

کریستوفر لوید، بازیگر فیلم Back to the Future، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Mandalorian اضافه شده است.

مدتی می‌شود که بالاخره مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian در استودویی در لس آنجلس آغاز شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فصل جدید سریال مندلورین اضافه شده است. هالیوودریپورتر خبر داد که کریستوفر لوید، بازیگر نقش دکتر امت براون در سه‌گانه فیلم Back to the Future، جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضور او در فصل سوم سریال The Mandalorian باشیم. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش لوید در فصل جدید سریال جنگ ستارگان در دسترس نیست.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال مندلورین در دسترس نیست، اما اتفاقات این سریال پس از حوادث سریال The Book of Boba Fett جریان خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که پدرو پاسکال، کارل ویترز و کتی سکف، در فصل سوم سریال The Mandalorian بازگردند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده خواهند داشت.

کریستوفر لوید

انتظار می‌رود پخش فصل سوم سریال The Mandalorian که قابل انتظار است در ۸ قسمت تولید شود، از اواخر سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین سریال Ahsoka، دیگر سریال دنیای مندلورین در دست ساخت است که تولید آن پس از پایان فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Mandalorian آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که در سریال آسوکا قرار است شاهد بازگشت دارث ویدر یا آناکین اسکای‌واکر باشیم.

کریستوفر لوید بیشتر برای بازی در سه قسمت فیلم بازگشت به آینده شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم Who Framed Roger Rabbit، فیلم Clue، فیلم Addams Family Values، سریال Taxi، یک قسمت از سریال قصه‌های جزیره (Road to Avonlea)، یک قسمت از سریال دنیای مالکوم (Malcolm in the Middle)، فیلم Piranha 3D، فیلم Piranha 3DD، فیلم Sin City: A Dame to Kill For، سریال Twelve Monkeys، فیلم Nobody و فیلم The Tender Bar اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده