نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴

احتمال حضور بازیگر سریال Doom Patrol در فیلم لئونارد برنستاین نتفلیکس

مت بومر، بازیگر سریال American Horror Story و سریال Doom Patrol در حال مذاکره با نتفلیکس برای حضور در فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر است.

بهمن ۹۸ بود که نتفلیکس حقوق ساخت و انتشار فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین به کارگردانی و با بازی بردلی کوپر را از پارامونت خریداری کرد، اما از آن زمان اخبار بیشتری از این پروژه منتشر نشد و حالا به‌نظر می‌رسد که فیلم Maestro سرانجام قرار است جلوی دوربین برود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین قرار است اضافه شود. نتفلیکس در حال انجام مذاکرات اولیه با مت بومر، بازیگر سریال American Horror Story و سریال Doom Patrol برای حضور در فیلم Maestro است.

اطلاعاتی از نقش بومر در دسترس نیست، اما علاوه‌بر کارگردانی، بردلی کوپر قرار است نقش لئونارد برنستاین را در فیلم Maestro بازی کند. همچنین کری مولیگان، بازیگر فیلم Promising Young Woman نقش فلیسیا مونتلگره، همسر لئونارد برنستاین را در این فیلم زندگینامه بازی خواهد کرد. جرمی استرانگ، بازیگر سریال Succession نیز نقش جان گروئن، نویسنده کتاب بیوگرافی برنستاین به‌نام The Private World of Leonard Bernstein را بر عهده دارد.

مت بومر

همچنین بردلی کوپر به‌همراه جاش سینگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Maestro را بر عهده دارد. جاش سینگر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده است. سینگر همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، فیلم Maestro قرار است دومین تجربه کارگردانی بردلی کوپر باشد که او پیش از این فیلم A Star Is Born را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود.

اتفاقات فیلم Maestro قرار است بیش از ۳۰ سال از زندگی برنستاین را نمایش دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنستاین با فلیسیا مونتلگره را روایت کند. آن‌ها درنهایت صاحب سه فرزند شدند. اگرچه هنوز تاریخ پخش این فیلم از نتفلیکس مشخص نیست، اما در این اثر قرار است شاهد حضور تهیه‌کنندگان سرشناسی چون مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، اما تیلینگر کاسکاف، تاد فیلیپس و کریستی ماکوسکو کریگر، باشیم.

مت بومر بیشتر برای بازی در سریال American Horror Story و سریال Doom Patrol شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان فیلم The Normal Heart، فیلم Magic Mike، فیلم Magic Mike XXL، فیلم The Nice Guys، فیلم The Magnificent Seven، سریال The Sinner، فیلم The Boys in the Band و سریال American Horror Stories اشاره کرد. بومر برای بازی در فیلم The Normal Heart نامزد دریافت یک جایزه امی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده