نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

سریال A Plague Tale در دست ساخت است

به‌تازگی ساخت سریالی براساس بازی A Plague Tale Innocence تایید و اعلام شده و کارگردان و نویسنده این پروژه مشخص و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی A Plague Tale در دست ساخت است. در ابتدا وب‌سایت فرانسوی Allocine از ساخت سریالی براساس این مجموعه بازی اکشن ماجراجویی و مخفی کاری که اتفاقاتش در قرون وسطی جریان دارد، خبر داد و در ادامه متیو توری اعلام کرد که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال A Plague Tale را بر عهده گرفته است. اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

متیو توری بیشتر برای کارگردانی فیلم Hostile و فیلم Meander شناخته می‌شود و همچنین به‌عنوان دستیار کارگردان در فیلم Inglourious Basterds، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows و فیلم Lucy حضور داشته است. بازی A Plague Tale: Innocence در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و داستان و شخصیت‌پردازی بازی با تحسین گیمرها و منتقدان مواجه شد.

بازی A Plague Tale Requiem

همچنین در تابستان امسال شاهد عرضه بازی A Plague Tale: Innocence برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ بودیم. آسوبو وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشته و فوکوس هوم اینتراکتیو ناشر بازی افسانه طاعون: بی‌گناهی است. علاوه‌براین، استودیو آسوبو هم‌اکنون در حال ساخت بازی A Plague Tale: Requiem است که این بازی درواقع دنباله بازی A Plague Tale: Innocence است.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده