نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹

شایعه: ساخت ریبوت سریال دردویل برای شبکه دیزنی پلاس

طبق اطلاعات ثبت شده در پروداکشن ویکلی، ظاهرا ریبوت سریال Daredevil توسط مارول استودیو برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است.

آبان امسال خبری منتشر شد مبنی‌براینکه مارول استودیو در مراحل اولیه ساخت ریبوتی براساس شخصیت دردویل است، اما در آن زمان مشخص نبود که این پروژه قرار است یک سریال یا یک فیلم باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد ریبوت سریال Daredevil در دست ساخت باشد. طبق اطلاعاتی که Production Weekly به‌تازگی ثبت و منتشر کرده، نام پروژه دردویل در بین آثاری که قرار است در آینده تولید شوند، دیده می‌شود که در این فهرست، نام این پروژه درکنار فیلم Deadpool 3 قابل مشاهده است.

صد البته درنگاه اول مشخص نیست که این پروژه یک فیلم یا سریال است، اما به نقل از IGN، نام پروژه دردویل در بخش پولی پروداکشن ویکلی به‌عنوان سریال شبکه دیزنی پلاس فهرست و ثبت شده است که در مرحله پیش تولید قرار دارد. این پروژه فعلا با نام Daredevil Reboot ثبت شده و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همان‌طور که IGN اشاره می‌کند، این وب‌سایت خلاصه داستانی از پروژه‌ها را نیز منتشر می‌کند که البته در بخش ریبوت دردویل، شاهد خلاصه داستان سریال Daredevil شبکه نتفلیکس هستیم.

چارلی کاکس در نقش دردویل بدون ماسک در سریال Daredevil

در ماه آذر امسال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو رسما تایید کرد که چارلی کاکس نقش دردویل دنیای سینمایی مارول را نیز بر عهده دارد و همچنین شاهد بازگشت مت مورداک در فیلم Spider-Man: No Way Home و کینگپین در سریال Hawkeye بودیم. به‌تازگی چارلی کاکس در یک مصاحبه گفت با اینکه دردویل سزاوار یک فیلم با درجه سنی بزرگسال است، اما مارول می‌تواند یک فیلم موفق با درجه سنی PG-13 از این شخصیت تولید کند و او مشکلی با این موضوع ندارد.

بااین‌حال، تا فاش شدن این فهرست مشخص نبود که او قرار است در فیلم یا سریالی براساس شخصیت دردویل بازگردد. البته تا زمانی‌که مارول استودیو یا دیزنی چیزی را تایید نکنند، نمی‌توان درستی این خبر را کاملا تایید کرد. در هر حال اخیرا هر سه فصل سریال Daredevil از شبکه دیزنی پلاس بدون هیچ تغییر یا سانسوری پخش شده است و باید دید چقدر عملکرد این سریال در خانه جدیدش می‌تواند روی آینده سریال و شخصیت دردویل تاثیر بگذارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده