نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶

پیوستن بازیگر Squid Game به کیت بلانشت در سریال Disclaimer اپل

فهرست بازیگرهای سریال Disclaimer آلفونسو کوارون در شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس با پیوستن هویون جونگ گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هویون جونگ، بازیگر سریال Squid Game (بازی مرکب) به سریال Disclaimer (انکار) شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پیوسته است. این بازیگر کره‌ای برنده‌ی جایزه‌ی SAG (انجمن بازیگران فیلم) در این سریال مهیج به کیت بلانشت و کوین کلاین ملحق می‌شود. آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم A Little Princess (پرنسس کوچک) این سریال را با اقتباس از رمان Disclaimer نوشته‌ی رنی نایت می‌سازد.

هویون جونگ نقش فردی پرکار و بلندپرواز را بازی می‌کند که می‌داند فعالیت درکنار ریونسکرافت فرصتی طلایی برای کسب شهرت در اختیارش می‌گذارد

آلفونسو کوارون وظیفه‌ی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی همه‌ی اپیزودهای سریال Disclaimer را برعهده خواهد داشت. این اولین باری است که این فیلمساز مکزیکی تمام قسمت‌های یک سریال را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. هویون جونگ نقش یک فرد جاه‌طلب، پُرکار و متمایل به جلب نظر دیگران با نام کیم را بازی می‌کند که می‌داند کار کردن برای کاترین ریونسکرافت یک فرصت طلایی برای کسب شهرت در اختیارش می‌گذارد. این هنرپیشه‌ی کره‌ای در این سریال با ساشا بارون کوهن، بازیگر فیلم Borat (بورات) و کدی اسمیت-مک‌فی، بازیگر فیلم The Power of the Dog (قدرت سگ) همبازی خواهد بود.

کیت بلانشت، کوین کلاین و آلفونسو کوارون

کیت بلانشت نقش کاترین ریونسکرافت، یک خبرنگار مستند تلویزیونی موفق و معتبر را در سریال Disclaimer شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس بازی می‌کند که کارش بر پایه‌ی افشای تخلفات پنهان سازمان‌های معتبر بنا نهاده شده است. وقتی یک رمان جذاب نوشته‌ی بیوه مَردی با نقش‌آفرینی کوین کلاین سر از میز کنار تخت کاترین در می‌آورد، او حیرت‌زده متوجه می‌شود که شخصیت کلیدی داستانی است که امیدوار بود تا در گذشته مدفون بماند؛ داستانی که تاریک‌ترین رازش را برملا می‌کند. پیش‌ازاین کاترین می‌پنداشت کسی به‌جز خودش از این راز مطلع نیست.

سریال Disclaimer نخستین سریال آلفونسو کوارون از زمان امضای قراردادی کلی با شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ میلادی به‌حساب می‌آید. این پروژه نخستین تجربه‌ی بازی کوین کلاین در یک سریال را رقم می‌زند که نقش‌آفرینی در فیلم‌های Sophie’s Choice (انتخاب سوفی) و A Fish Called Wanda (یک ماهی به نام وندا) را در کارنامه دارد. درحال‌حاضر تاریخ پخش سریال انکار مشخص نیست. هویون جونگ با ایفای نقش کانگ سه-بیوک در سریال Squid Game شبکه‌ی نتفلیکس به شهرت رسید. در اوایل ماه جاری این هنرپیشه‌ی کره‌ای برای نقش‌آفرینی در سریال بازی مرکب جایزه‌ی «بهترین بازیگر زن در یک سریال درام» را در مراسم Screen Actors Guild دریافت کرد.

سریال Disclaimer توسط شرکت Esperanto Filmoj متعلق به آلفونسو کوارون و شرکت انانیمس کانتنت ساخته می‌شود. امانوئل لوبزکی، فیلم‌بردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Gravity (جاذبه) و برونو دل‌بونل، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم Amélie (املی)، به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری پروژه فعالیت می‌کنند. آلفونسو کوارون درکنار گابریلا رودریگز از شرکت اسپرانتو فیلموجی و دیوید لوین، داون اولمستد و استیو گولین از شرکت Anonymous Content وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Disclaimer را برعهده دارند. رنی نایت نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی اثر به‌حساب می‌آید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده