نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱

مصدومیت نورمن ریداس در پشت صحنه فیلمبرداری سریال مردگان متحرک

نورمن ریداس، بازیگر نقش داریل دیکسون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال مردگان متحرک دچار ضربه مغزی جزئی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نورمن ریداس، بازیگر نقش داریل دیکسون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال مردگان متحرک دچار مصدومیت شده است. جفری چیسن، سخنگو این بازیگر در صحبت با ددلاین تایید کرد که نورمن ریداس روز گذشته دچار ضربه مغزی جزئی در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال The Walking Dead شده است. چیسن در بیانیه منتشر شده گفت که مراحل درمان او به‌خوبی در جریان است و او به‌زودی به سرکار و پشت صحنه فیلم‌برداری سریال باز خواهد گشت.

تا به این لحظه هنوز میزان مصدومیت و اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع منتشر نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این حادثه در طول فیلم‌برداری رخ داده یا در پشت صحنه تولید سریال او دچار حادثه شده است. این خبر در ابتدا توسط Fandemic Tour، یک کنوانسیون مرتبط با کمیک و فرهنگ عامه در فلوریدا منتشر شد که ریداس قرار بود در آخر هفته به‌همراه دیگر بازیگران سریال The Walking Dead حضور داشته باشد. Fandemic Tour با انتشار بیانیه‌ای گفت که ریداس وضعیت خوبی ندارد و نمی‌تواند در این کنوانسیون حضور داشته باشد.

بازیگران فصل دهم سریال The Walking Dead

البته جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، سث گیلیام، کیلی فلمینگ، دیوید موریسی و سارا وین کالیز، دیگر بازیگران سریال مردگان متحرک همچنان قرار است در این رویداد آخر هفته در آتلانتا حضور پیدا کنند. آسیب‌دیدگی جزئی ریداس همچنان روی تولید سریال تاثیر منفی خواهد گذاشت و روزهای پایانی تولید سریال The Walking Dead با کمی تأخیر مواجه خواهد شد. ریداس و دیگر بازیگران هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل پایانی این سریال حضور دارند. 

از دیگر اخبار در رابطه با دنیای مردگان متحرک، به‌تازگی ساخت سریال Isle of the Dead تایید شده است که این سریال قرار است در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه AMC پخش شود. اتفاقات سریال Isle of the Dead در همان مجموعه اصلی داستان مردگان متحرک رخ می‌دهد که اتفاقات آن در شهر نیویورک جریان خواهد داشت. تمرکز این اسپین‌آف روی مگی با بازی لورن کوهن و نیگان با بازی جفری دین مورگان خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده