نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

پیوستن سیدنی سوئینی به داکوتا جانسون در فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

سیدنی سوئینی، بازیگر سریال Euphoria پس از توافق با سونی پیکچرز به داکوتا جانسون در فیلم Madame Web از دنیای مرد عنکبوتی اضافه شده است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت مادام وب است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. منابع نزدیک به ددلاین تایید کردند که سیدنی سوئینی، بازیگر سریال Euphoria پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Madame Web اضافه شده است. داکوتا جانسون، بازیگر فیلم The Lost Daughter در این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی قرار است نقش مادام وب را بازی کند. در حال حاضر نقش سوئینی در فیلم مادام وب مشخص نیست.

اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی فیلم Madame Web را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space و نویسنده فیلمنامه فیلم Morbius، خواهد بود. نام مادام وب در دنیای کامیک مارول برای شخصیت‌های زیادی مورد استفاده قرار گرفته که کاساندرا وب مشهورترین آن‌ها است. او یک جهش یافته سالخورده با قدرت پیش‌آگاهی و روشن‌بینی است.

انتخاب داکوتا جانسون برای نقش مادام وب در جهان فیلم های مرد عنکبوتی سونی

وب یک بیماری عضلانی-اسکلتی داشت که باعث شد تا او در یک سیستم زندگی پیشرفته که شبیه به عنکبوت بود، محصور و محدود شود که ازاین‌رو، نام او مادام وب شد. به علت شرایط جسمانی که او داشت، وی هرگز درکنار مرد عنکبوتی و دیگر شخصیت‌ها با قدرت عنکبوتی نمی‌توانست با دشمنان بجنگند، اما او مثل اوراکل به حل جنایات و مواردی مثل آدم ربایی کمک کرده است. مادام وب می‌توانست قدرتش را به فرد دیگری نیز انتقال دهد که این موضوع باعث شد تا او این قدرت را به شخصیت جولیا کارپنتر منتقل کند تا او دومین مادام وب دنیای کمیک باشد.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. در حال حاضر تاریخ اکران فیلم Madame Web اعلام نشده است، اما پیش از این فیلم Venom: Let There Be Carnage موفق شد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم Morbius، فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی است که فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود. علاوه‌بر سریال Euphoria، سیدنی سوئینی سابقه حضور در فصل اول سریال The White Lotus، فیلم Once Upon a Time In Hollywood، سریال The Handmaid's Tale، سریال Sharp Objects و فیلم The Voyeurs را داشته است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم National Anthem حضور دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده