نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

جدایی دو بازیگر اصلی سریال جدید The Boys

طبق اخبار جدید منتشر شده، دو بازیگر اصلی اسپین‌آف سریال The Boys تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته‌اند.

ماه مهر امسال خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر اصلی اسپین‌آف سریال پسران جدا شده‌اند.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شین پاول مکگی با سابقه بازی در فیلم The Last Shift و ایمی کاریرو با سابقه بازی در فیلم Holidate تصمیم به جدایی از این سریال بدون عنوان گرفته‌اند. ددلاین در مورد دلیل جدایی این بازیگران گفت که ممکن است آن‌ها به‌دلیل طولانی شدن مراحل پیش تولید آن و تغییرات خلاقانه در شخصیت‌هایی که برای بازی در آن حدود یک سال پیش قرارداد همکاری امضا کرده بودند، تصمیم به جدایی از اسپین‌آف سریال The Boys گرفته باشند.

چهره متعجب شخصیت های انتقام جو مختلف در فصل دوم سریال The Boys

همچنین این جدایی پس از این رخ می‌دهد که کریگ روزنبرگ، شورانر اسپین‌آف سریال پسران پس از اختلافات گسترده با آمازون و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز تصمیم به جدایی از این سریال گرفت. در حال حاضر میشل فازکاس و تارا باترز، نویسنده سریال Agent Carter جایگزین روزنبرگ در اسپین‌آف سریال The Boys شده‌اند. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز حضور خواهند داشت.

لیز برادوی، جز سینکلر، مدی فیلیپس و رینا هاردستی، دیگر بازیگرانی هستند که در اسپین‌آف سریال پسران حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اسپین‌آف سریال The Boys قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این کالج درواقع نسخه شیطانی مدرسه اگزاویر باشد که ابرقهرمانان جوان قرار است در آن یاد بگیرند که چگونه از قدرت خود استفاده کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده