نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴

بازگشت مارتین فریمن در سریال Secret Invasion مارول

ساموئل ال جکسون در مصاحبه جدید خود تایید کرد که مارتین فریمن، بازیگر نقش اورت راس در سریال Secret Invasion باز خواهد گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion هم‌اکنون در بریتانیا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در سریال تهاجم مخفی تایید شده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در توییتر، ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری در مصاحبه با جاش هورویتز تایید کرد که مارتین فریمن، بازیگر نقش اورت راس برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال Secret Invasion بازگشته است.

شخصیت اورت راس برای اولین‌بار در فیلم Captain America: Civil War معرفی شد. این شخصیت رئیس گروه Joint Counter Terrorism Center بود که وظیفه داشت تا شخصیت باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن را دستگیر کنند. سپس او به‌عنوان حامی و پشتیبان تی‌چالا در فیلم Black Panther بازگشت. علاوه‌بر سریال تهاجم مخفی، فریمن برای بازی دوباره در نقش اورت راس در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز بازگشته است.

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در سریال Secret Invasion

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود که تمرکز سریال تهاجم مخفی قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است.

کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. همچنین توماس بزوچا، کارگردان فیلم Let Him Go به‌همراه علی سلیم، کارگردان سریال The Looming Tower وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. همچنین فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده