// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷

سرمایه‌گذاری شرکت Riot Games در استودیو سازنده انیمیشن آرکین

انیمیشن Arcane به جهان سری بازی League of Legends تعلق دارد و شدیدا محبوب شده است. به همین خاطر Riot Games سراغ سرمایه‌گذاری در Fortiche Production رفت.

شرکت Riot Games، سازنده و ناشر آثار مختلفِ جهان مجموعه‌ی لیگ آو لجندز در استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche Production سرمایه‌گذاری کرد؛ همان استودیو موفقی که فصل اول سریال بسیار تحسین‌شده‌ی Arcane را ساخت و اکنون روی فصل دوم کار می‌کند. باتوجه‌به ابعاد موفقیت آرکین و تاثیرگذاری مثبت اثر روی شناخت مخاطب‌ها از مجموعه بازی League of Legends اصلا تعجبی ندارد که رایت گیمز چنین کاری را انجام داده است.

Fortiche یک استودیو فرانسوی است و براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حالا رایت گیمز را به‌عنوان یکی از شرکت‌های صاحب خود می‌شناسد. سرمایه‌گذاری مفصل شرکت Riot Games در Fortiche Production به‌قدری جدی بوده است که حالا رایت گیمز دو صندلی در هیئت مدیره‌ی این استودیو انیمیشن‌سازی دارد. البته تیم کاربلد قرارگرفته در شهر پاریس همچنان فعالیت مستقل دارد و اکنون کار روی پروژه‌هایی غیر از فصل دوم سریال Arcane را نیز جلو می‌برد.

رایت گیمز تاکید کرد که طی دهه‌های آتی به همکاری با Fortiche Production ادامه خواهد داد. در آینده‌ی نزدیک، سریال Arcane شبکه آنلاین نتفلیکس دیگر تنها پروژه‌ی مشترک شرکت Riot Games و استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche نخواهد بود. مطابق گفته‌ی هر دو تیم متوجه شدیم که آن‌ها همین حالا روی پروژه‌هایی معرفی‌نشده هم کار می‌کنند. نیکولو لوران، رئیس رایت گیمز توضیح داد: «با Fortiche همکاری می‌کنیم تا از حد و مرزها فراتر برویم و انتظارات از جلوه‌ی بازی‌های ویدیویی در مدیوم‌های دیگر را بالاتر ببریم. با اینکه شدیدا به Arcane افتخار می‌کنیم، ما می‌دانیم که هنوز بهترین اثر از راه نرسیده است».


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده