نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰

حذف صحنه‌های دارث ماول از سریال اوبی وان کنوبی

گفته می‌شود که شخصیت دارث ماول در ابتدا قرار بود در سریال Obi-Wan Kenobi حضور حضور داشته باشد، اما در ادامه این شخصیت از سریال حذف شده است.

شخصیت دارث ماول برای اولین‌بار در فیلم Star Wars: The Phantom Menace معرفی شد و از آن زمان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دارث ماول احتمال داشت در یکی از سریال‌های دنیای جنگ ستارگان حضور داشته باشد. هالیوودریپورتر گزارش داد که ری پارک برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش دارث ماول قرار بود در سریال Obi-Wan Kenobi بازگردد.

بااین‌حال، در بازنگری خلاقانه تیم سازنده، صحنه‌های مربوط‌به این آنتاگونیست درنهایت حذف شد که طبق گزارش‌ها، شخصیت‌های شرور دیگری مثل دارث ویدر به سریال اضافه شده‌اند. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که دبورا چاو، کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi، فیلمنامه‌های اولیه را به جان فاورو و دیو فیلونی، سازندگان سریال The Mandalorian نشان داده بود و این دو نگران بودند که اوبی وان کنوبی سریالی تقریبا مشابه با سریال مندلورین باشد.

بازگشت اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک گرگور در سریال Obi-Wan Kenobi

حسین امینی روی پیش نویس اصلی فیلم‌های این سریال ۶ قسمتی کار می‌کرد تا اینکه لوکاس‌فیلم در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل نارضایتی از فیلمنامه‌ها ساخت سریال را برای بازنویسی آن متوقف کرد. منابع نزدیک اضافه کردند که در اصل داستان سریال Obi-Wan Kenobi قرار بود حول خروج اوبی وان کنوبی از پناهگاهش برای محافظت از لوکی اسکای‌واکر جوان باشد و دارث ماول یکی از شخصیت‌های شروری بود که به‌دنبال شکار آن‌ها بوده است. ویدر در ابتدا قرار نبود در این سریال حضور داشته باشد.

فیلونی و فاورو ظاهرا چاو را تشویق کردند تا سریال به اثری بزرگ‌تر نسبت به برنامه اولیه تبدیل شود تا اینکه سریال Obi-Wan Kenobi به اثری مشابه سریال The Mandalorian تبدیل شود. این موضوع پیش از تغییرات سریال مثل حذف دارث ماول و همچنین جایگزین کردن بازیگر لوک اسکای‌واکر با نسخه کودکش رخ داده است که حالا گرانت فیلی این نقش را در سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دارد.

دبورا چاو در سریال The Mandalorian

همچنین در مورد ماول این رسانه گزارش داد که یک منبع گفته است که پارک برای مراحل پیش تولید و آموزش بدلکاری در پشت صحنه فیلم‌برداری حضور داشته است و احتمال دارد صحنه‌هایی از او گرفته شده باشد، اما منبع دیگری می‌گوید که این صحنه‌ها ممکن است آزمایشی بوده باشد. ظاهرا یکی از منابع لوکاس‌فیلم گفته که هرگز قصدی برای بازگشت دارث ماول در سریال اوبی وان کنوبی وجود نداشته است.

پخش سریال Obi-Wan Kenobi قرار است از روز چهارشنبه، ۲۵ می ۲۰۲۲ (۴ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده