نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

آغاز ماجراجویی بزرگ مستر چیف در تریلر جدید سریال Halo

شبکه‌ی پارامونت پلاس در آستانه‌ی پخش فصل اول سریال Halo تریلر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشت که روی نمایش کاراکترها و داستان تمرکز دارد.

تنها ۹ روز دیگر تا پخش نخستین فصل سریال Halo (هیلو) باقی مانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه پارامونت پلاس تریلر جدیدی از این اقتباس مورد انتظار پخش کرده است. این تریلر حماسی که در ادامه قابل تماشا است، نگاهی اجمالی به کاراکترها و داستان سریال دارد. سریال هیلو پس از سال‌ها توسعه و تأخیرهای فراوان براثر شیوع کرونا نهایتا در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) به نمایش در می‌آید.

دانلود از آپارات

شرکت پارامونت ظاهرا امید زیادی به موفقیت سریال Halo دارد و پیش از شروع فصل اول از تمدید سریال برای فصل بعدی خبر داد. با اینکه اطلاعات زیادی از فصل دوم در دسترس نیست، اما دیوید وینر، خالق سریال Brave New World (دنیای بی‌پروای نو) به‌عنوان یکی از شورانرها و تهیه‌کنندگان اجرایی آن معرفی شده است. این اقتباس تلویزیونی به ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant در قرن ۲۶ می‌پردازد.

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، جن تیلور نقش کورتانا، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در سریال Halo ایفا می‌کنند.

کیکی ولفکیل، رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان تأیید کرد که سریال Halo قصد ایجاد تغییر بزرگی در مجموعه را دارد و چهره‌ی مستر چیف را به طرفدارها نشان خواهد داد. او توضیح داد: «برخی از افراد برای ۲۰ سال منتظر وقوع این اتفاق هستند و برای بعضی از مخاطب‌ها تصور رخ دادن این اتفاق بسیار دشوار است. درهرصورت ما برای هر دو آن‌ها احترام قائل هستیم. باتوجه‌به ماهیت داستان، ارتباط با مستر چیف به روشی متفاوت بسیار ضروری به‌نظر می‌رسید و در این مورد به‌خصوص باید چهره‌ی این کاراکتر به نمایش گذاشته می‌شد».

مستر چیف و اسپارتان‌ها در حال قدم زدن در سریال Halo

استیون اسپیلبرگ، کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Halo فعالیت می‌کنند. سازندگان این اقتباس تلویزیونی می‌گویند که بی‌تردید این سریال همه‌ی طرفدارها را راضی نخواهد کرد؛ به‌خصوص که می‌خواهد چهره‌ی کاراکتر مستر چیف را نشان دهد. این سریال گام‌های بلندپروازانه‌ای برداشته است و کیکی ولفکیل آن را از نظر مقیاس با سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) مقایسه می‌کند.

سریال Halo داستان اصلی جهان هیلو را روایت نخواهد کرد و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت که از آن با عنوان Halo Silver Timeline (خط زمانی نقره‌ای) یاد می‌شود. کیکی ولف‌کیل در این‌باره توضیح داد: «این خط داستانی راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه بازی هیلو را پیش پای ما قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم تا بدون تداخل با یکدیگر، تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

طرفدارها می‌توانند تا زمان پخش سریال به‌سراغ تجربه‌ی بازی Halo Infinite بروند که در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده