نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

اولین تصویر انیمیشن گربه چکمه پوش 2 | اعلام فهرست صداپیشگان

یونیورسال و دریم ورکس اولین تصویر رسمی انیمیشن Puss in Boots 2 را منتشر کردند. همچنین فهرست صداپیشگان این انیمیشن منتشر شده است.

یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس در حال ساخت انیمیشن Puss in Boots 2 هستند و حالا در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی دنباله انیمیشن Puss in Boots منتشر شده است. ددلاین به‌تازگی اولین تصویر رسمی انیمیشن Puss in Boots 2 را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد بازگشت گربه چکمه پوش درکنار Kitty Softpaws و یک شخصیت جدید هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

گربه چکمه پوش درکنار کیتی و پرو در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

همچنین این قسمت قرار است Puss in Boots: The Last Wish نام داشته باشد. علاوه‌بر آنتونیو باندراس که برای صداپیشگی گربه چکمه‌پوش در انیمیشن Puss in Boots 2 بازگشته است، در این انیمیشن شاهد بازگشت سلما هایک برای صداپیشگی کیتی سافت‌پاوز خواهیم بود. همچنین هاروی گیلان با سابقه بازی در سریال What We Do in the Shadows، صداپیشگی یک شخصیت جدید در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish به‌نام پرو را بر عهده دارد که در اولین تصویر منتشر شده از این انیمیشن قابل مشاهده است.

علاوه‌بر گیلان، فلورنس پیو با سابقه بازی در فیلم Black Widow، الیویا کلمن با سابقه بازی در فیلم The Favourite، وگنر مورا با سابقه بازی در سریال Narcos، ری وینستون با سابقه بازی در فیلم بلک ویدو، جان مولانی با سابقه صداپیشگی در انیمیشن Big Mouth، دیوین جوی راندولف با سابقه بازی در فیلم The Lost City، آنتونی مندز با سابقه بازی در سریال Jane the Virgin و سامسون کایو با سابقه بازی در سریال Our Flag Means Death، دیگر صداپیشگان جدیدی هستند که به باندراس و هایک در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish اضافه شده‌اند.

در انیمیشن The Last Wish گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که در حال از دست دادن اشتیاقش برای خطر و انجام کارهای خطرناک و بدون ایمنی است. همچنین اولین تریلر انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish قرار است فردا منتشر شود. جوئل کرافورد، کارگردان انیمیشن The Croods 2: A New Age وظیفه کارگردانی انیمیشن Puss in Boots 2 را براساس فیلمنامه‌ای از پل فیشر و براساس داستانی از کریس ملداندری بر عهده داشته است.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish قرار است در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱ مهر ۱۴۰۱) اکران شود. انیمیشن Puss in Boots در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت و حدود ۵۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. انیمیشن Puss in Boots که درواقع قسمت فرعی انیمیشن شرک است، موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده