نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمیشن Undone آمازون | انتشار اولین ویدیو

شبکه آمازون با انتشار سه ویدیو بالاخره تاریخ شروع پخش دوم انیمیشن Undone را  که توسط خالق سریال BoJack Horseman ساخته شده، تایید و اعلام کرد.

آذر ۹۸ بود که آمازون از تمدید انیمیشن Undone برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد فصل دوم این سریال انیمیشنی تحسین شده منتشر نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم این انیمیشن سریالی مشخص شده است. آمازون در پنل خود در SXSW اولین ویدیوهای رسمی فصل دوم انیمیشن Undone را منتشر کرد که تمرکز آن روی خیانت مادر آلما به پدرش است که آلما به‌همراه بکا، خواهرش در حال صحبت با مادرشان هستند و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین دو ویدیو دیگر از فصل دوم انیمیشن Undone منتشر شده است که می‌توانید ویدیو دوم و ویدیو سوم را در یوتیوب آمازون تماشا کنید. علاوه‌براین، آمازون اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمیشن Undone از تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. قابل انتظار است که فصل دوم این سریال انیمیشنی مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد. سریال Undone داستان دختری به نام آلما را روایت می‌کند که پس از یک تصادف اتومبیل مرگبار که از آن جان سالم به در برده است، متوجه می‌شود به قدرت‌های فرابشری دست یافته است.

او متوجه می‌شود که می‌تواند زمان را دستکاری کند و تصمیم می‌گیرد که با استفاده از قدرت فرابشری خود حقیقت مرگ پدرش را کشف کند. رزا سلزار، باب ادنکیرک، آنجلیک کابرال، داوید دیگز، کنستانس ماری، سیدهارت دانانجی، کوین بیگلی، جان کوربت، جان کوربت، شیلا وند، تایلر پوزی، برد هال و نیکولاس گونزالز، از جمله بازیگرانی بودند که به‌عنوان صداپیشه و بازیگر موشن کپچر در فصل اول انیمیشن Undone حضور داشتند و به صداپیشگی پرداختند.

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق، نویسنده و شورانر سریال BoJack Horseman به‌همراه کیت پردی، وظیفه ساخت سریال Undone را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه کارگردانی هر هشت قسمت فصل اول سریال Undone بر عهده هیسکو هالسینگ بوده است که برای ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه بازگشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده