نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

تبدیل پروژه گاتهام دنیای بتمن به سریالی براساس تیمارستان آرکهام

مت ریوز از متوقف شدن ساخت سریال گاتهام که پیش درآمد فیلم بتمن است، خبر داد و حالا این سریال به پروژه دیگری تبدیل شده است.

سریال Gotham PD اولین سریالی بود که براساس فیلم The Batman برای شبکه HBO Max معرفی شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این پروژه با تغییراتی مواجه شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن در مصاحبه با پادکست Hero Nation تایید کرد که ساخت سریال Gotham PD متوقف شده است. او پس از گفت‌وگو با مدیران شبکه HBO Max تصمیم گرفتند تا سریال‌های اسپین‌آفی که براساس فیلم Batman ساخته می‌شوند، براساس شخصیت‌های شناخته شده‌تر در دنیای دی سی تولید شوند.

ساخت سریالی با محوریت پلیس گاتهام برای اولین‌بار در تیر ۹۹ تایید شد و تمرکز سریال قرار بود روی یک پلیس فاسد در اداره پلیس گاتهام باشد. ریوز در مصاحبه Happy Sad Confused هم گفت که آن‌ها قرار نیست سریال Gotham PD را تولید کنند، اما امیدوار است روزی دوباره به سراغ ایده پلیس شهر گاتهام بروند. ریوز همچنین در مصاحبه با The Cyber Nerds تایید کرد ایده سریال براساس پلیس شهر گاتهام حالا به ایده‌ای براساس تیمارستان آرکهام تبدیل شده است و اتفاقات سریال در دنیای آرکهام جریان خواهد داشت.

مت ریوز

اتفاقات این سریال احتمالا در تیمارستان آرکهام جریان دارد و ریوز همچنین از وجود المان‌های ترسناک در این سریال خبر داده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. هنوز شبکه HBO Max دستور ساخت فصل اول این سریال را صادر نکرده است. این شبکه به‌تازگی ساخت سریال The Penguin را تایید کرده است که تمرکز سریال پنگوئن طبق انتظار روی ازوالد کابلپات با بازی کالین فارل خواهد بود.

فیلم The Batman مدتی می‌شود که روی پرده‌های سینما رفته است و توانسته تحسین منتقدان و تماشاگران را دریافت کند. فیلم بتمن تاکنون بیش از ۲۹۶/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۷۲/۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۲۴/۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده