نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱

پیوستن بازیگر Army Of The Dead به فیلم Oppenheimer

ماتیاس شوایگهوفر، ستاره‌ی فیلم Army of Thieves برای ایفای یک نقش نامعلوم به بازیگرهای فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان پیوست.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ماتیاس شوایگهوفر، ستاره‌ی فیلم Army of Thieves (ارتش دزدان) به جمع بازیگرهای فیلم پرستاره‌ی Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان می‌پیوندد. کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون و اما دومان از دیگر بازیگران این فیلم مهیج شرکت یونیورسال پیکچرز به‌حساب می‌آیند.

کیلین مورفی در فیلم Oppenheimer نقش جی. رابرت اوپنهایمر را ایفا می‌کند که نقش قابل‌توجهی در پروژه‌ی منهتن داشت و در زمان جنگ جهانی دوم نخستین بمب اتم را اختراع کرد. شرکت Universal تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) را برای اکران این فیلم مهیج در نظر گرفت که تقریبا دو هفته قبل از سالگرد پرتاب بمب در شهر هیروشیما است. معمولا یکی از روزهای ماه جولای برای اکران آثار کریستوفر نولان کنار گذاشته می‌شود. درحال‌حاضر جزئیاتی از نقش ماتیاس شوایگهوفر در فیلم اوپنهایمر در دست نیست و مراحل فیلم‌برداری این فیلم نیز به‌تازگی آغاز شده است.

کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر در فیلم Oppenheimer

یونیورسال وظیفه‌ی توزیع فیلم Oppenheimer در سراسر جهان را برعهده دارد و این فیلم را در آمریکای شمالی روی پرده‌های سینما می‌فرستد. کریستوفر نولان کارگردانی و نویسندگی این فیلم مهیج را انجام می‌دهد و درکنار اما توماس و چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کند. فیلم اوپنهایمر براساس کتاب برنده‌ی جایزه پولیتزر American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer (پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر) به قلم کای بیرد و مارتین جی. شروین فقید تولید می‌شود.

ماتیاس شوایگهوفر با ایفای نقش لودویگ دیتر، یک سارق گاوصندوق در فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به کارگردانی زک اسنایدر به شهرت رسید. شبکه‌ی نتفلیکس که از عملکرد این فیلم رضایت داشت، به تولید اسپین‌آف آن با نام Army of Thieves چراغ سبز نشان داد. این اسپین‌آف که ناتالی امانوئل، رابی او فی و استوارت مارتین در آن به ایفای نقش پرداختند، در اکتبر سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس به نمایش درآمد. ماتیاس شوایگهوفر اخیرا در فیلم جاسوسی Heart of Stone (سنگ‌دل) به کارگردانی تام هارپر با گل گدوت همبازی بود که در زمانی نامعلوم از شبکه‌ی نتفلیکس به نتفلیکس راه می‌یابد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده