نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱

پوسترها و ویدیو جدید سریال Moon Knight با محوریت هویت‌های مختلف شوالیه ماه

مارول استودیو به‌تازگی یک ویدیو و ۳ پوستر جدید از سریال Moon Knight را منتشر کرده که تمرکز آن روی نمایش هویت‌های مختلف شوالیه ماه است.

کمتر از یک ماه دیگر پخش سریال Moon Knight از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و پوسترهای جدیدی از سریال شوالیه ماه منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی ویدیو جدیدی از سریال Moon Knight منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد معرفی شخصیت مون نایت و نمایش هویت‌های مختلف آن هستیم. علاوه‌بر صحبت سازندگان و بازیگران سریال، این ویدیو شامل تصاویر جدیدی از جمله نحوه تبدیل مارک اسپکتور به شوالیه ماه یا تصاویر جدید از کونشو نیز است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در بخشی از ویدیو، می کالاماوی، بازیگر نقش لیلا ال‌فاولی، سریال Moon Knight را با فیلم‌های ایندیانا جونز مقایسه می‌کند که پیش از این کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز چنین مقایسه‌ای را انجام داده بود. علاوه‌براین ویدیو، مارول استودیو سه پوستر جدید از سریال شوالیه ماه را نیز منتشر کرده است که در این سه پوستر شاهد حضور مارک اسپکتور، مون نایت و آقای نایت هستیم. در ادامه می‌توانید شاهد سه پوستر جدید سریال Moon Knight نیز باشید:

پوستر مارک اسپکتور در Moon Knight

پوستر شوالیه ماه در سریال Moon Knight

پوستر هویت آقای نایت در سریال Moon Knight

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده