نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵

پخش نخستین تریلر فصل ۶ سریال Better Call Saul

شبکه‌ی AMC نخستین تریلر و تصویر هنری فصل ششم سریال Better Call Saul را پخش کرد که به ماجراهای جیمی مک‌گیل پایان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی AMC نخستین تریلر و تصویر هنری فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) را به اشتراک گذاشته است. فصل آخر این سریالِ نامزد جایزه‌ی اِمی، با دو قسمت پیاپی در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) کارش را آغاز می‌کند. فصل پایانی پیش‌درآمد سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) به دو بخش تقسیم می‌شود و هفت قسمت اول آن از تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ و شش قسمت بعدی از تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۲ (۲۰ تیر ۱۴۰۱) روی آنتن شبکه‌ی AMC خواهد رفت.

دانلود از آپارات

فصل آخر سریال به ماجراجویی پیچیده جیمی مک‌گیل پایان می‌دهد که بعدها به مشاور حقوقی والتر وایت تبدیل می‌شود

در خلاصه‌ی داستان این فصل می‌خوانیم: «فصل پایانی سریال Better Call Saul به ماجراجویی پیچیده و تحول جیمی مک‌گیل، قهرمانی در معرض خطر به ساول گودمن، یک وکیل کیفری خاتمه می‌دهد. فصل ششم ماجراهای جیمی، ساول و جین را از کارتل تا دادگاه و از البوکرکی تا اوهاما دنبال می‌کند و رابطه‌ی پیچیده‌ی جیمی با کیم را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در میانه‌ی بحران وجودی خودش قرار دارد. در این بین مایک، گاس، ناچو و لالو درگیر یک موش و گربه بازی پرمخاطره می‌شوند».

باب ادنکیرک نقش جیمی مک‌گیل/ساول گودمن، ریا سیهورن نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس نقش مایک ارمنترات، پاتریک فابیان نقش هاوارد هملین، مایکل ماندو نقش ناچو وارگا، تونی دالتون نقش لالو سالامانکا و جانکارلو اسپوزیتو نقش گاس فرینگ را در سریال Better Call Saul ایفا می‌کنند. این سریال پیش‌درآمد بسیار مورد انتظار توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز تولید می‌شود و پتر گولد، وینس گیلیگان، مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز، گوردون اسمیت، آلیسون تاتلاک، دایان مرسر و مایکل موریس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

سریال Better Call Saul توسط پتر گولد و وینس گیلیگان خلق شده است که درکنار مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز و جنیفر هاچیسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن نیز فعالیت می‌کنند. این درام تحسین‌شده در سال ۲۰۱۸ جایزه‌ی Peabody را از آن خود کرد و در طول پنج فصل افتخارات متعددی نظیر ۳۹ نامزدی جایزه‌ی اِمی، ۴ نامزدی جایزه‌ی گلدن گلوب، دو جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا، ۳ جایزه انجمن منتقدان، یک جایزه‌ی انجمن منتقدان تلویزیون و ۲ جایزه‌ی AFI (بنیاد فیلم آمریکا) را کسب کرده است.

تصویر هنری فصل ۶ سریال Better Call Saul

فارغ از این موارد، ۳ محصول کوتاه مرتبط با Better Call Saul نیز در آینده از پلتفرم‌های دیجیتال AMC تقدیم بینندگان خواهد شد که شامل انیمیشن سریالی Slipplin Jimmy، سریال Cooper’s Bar و ویدیوهای Better Call Saul Employee Training بیشتر می‌شود. فصل اول سریال بهتره با ساول تماس بگیری در سال ۲۰۱۵ و پس از پایان سریال Breaking Bad به نمایش درآمد. این سریال به سرآغاز داستان وکیلی با نام سال گودمن با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک می‌پردازد که درنهایت از سوی والتر وایت به‌عنوان مشاور حقوقی به کار گرفته شد تا به یک سلطان مواد مخدر تبدیل شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده