نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

حضور دارث ویدر در تصویر جدید سریال اوبی وان کنوبی

تصویر جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است که در این تصویر بالاخره شاهد حضور دارث ویدر با بازی هایدن کریستنسن هستیم.

شب گذشته دیزنی اولین تیزر تریلر سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرد و این تریلر جذاب باعث هیجان طرفداران دنیای جنگ ستارگان شد، اما بسیاری از طرفداران کنجکاو بودند که چرا خبری از دارث ویدر در اولین تریلر یا تصاویر سریال اوبی وان کنوبی نبوده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تازه‌ای از سریال جدید جنگ ستارگان منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت دارث ویدر با بازی هایدن کریستنسن هستیم.

مجله EW امروز تصویر دیگری از سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرده است که در این تصویر بالاخره شاهد حضور دارث ویدر هستیم. این برای اولین‌بار است که هایدن کریستنسن پس از سه‌گانه پیش درآمد با ظاهر دارث ویدر در دنیای جنگ ستارگان ظاهر می‌شود و همین موضوع باعث هیجان طرفداران دنیای جنگ ستارگان شده است. کریستنسن در مصاحبه با EW وعده یک ویدر بسیار قدرتمند را داده است. در ادامه می‌توانید این تصویر جذاب را مشاهده کنید:

دارث ویدر با بازی هایدن کریستنسن در سریال Obi-Wan Kenobi

سریال Obi-Wan Kenobi در ۶ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم King Arthur: Legend of the Sword، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.

پخش سریال اوبی وان کنوبی قرار است از روز چهارشنبه، ۲۵ می ۲۰۲۲ (۴ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز شود. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Latestly
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده