نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲

رسمی شدن ساخت سریال جدید Batman با محوریت شخصیت پنگوئن

شبکه HBO Max رسما دستور ساخت سریالی محدود براساس فیلم The Batman با محوریت شخصیت پنگوئن را صادر و اعلام کرد.

شهریور امسال خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه HBO Max در حال ساخت سریالی اسپین‌آف براساس فیلم The Batman است که تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت پنگوئن باشد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این سریال رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، شبکه HBO Max به‌صورت رسمی دستور ساخت سریال Penguin را داده است که این سریال قرار است یک سریال محدود باشد.

کالین فارل که نقش پنگوئن را در فیلم The Batman بر عهده داشته، برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ازوالد کابلپات در سریال The Penguin که هنوز نام نهایی آن نیست، باز خواهد گشت. لورن لی‌فرانک، شورانر سریال Impulse و نویسنده سریال Agents of SHIELD به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال پنگوئن حضور دارد. تمرکز سریال Penguin قرار است روی ظهور ازوالد کابلپات در دنیای زیرزمینی و جرم و جنایت شهر گاتهام باشد. مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد.

پرومو اعلام خبر ساخت سریال پنگوئن

سریال پنگوئن درواقع قرار است دومین سریالی باشد که براساس فیلم The Batman در دست ساخت است و پیش از این در تابستان گذشته ساخت سریالی با محوریت پلیس شهر گاتهام برای شبکه HBO Max تایید شده بود که مدتی پیش مت ریوز تایید کرد که تمرکز این سریال قرار است به‌جای پلیس شهر گاتهام روی تیمارستان آرکهام باشد و داستان سریال با تغییراتی نسبت به برنامه اولیه مواجه شده است. شبکه HBO Max هنوز دستور ساخت رسمی فصل اول این سریال را صادر نکرده است.

فیلم The Batman از روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفته است و توانسته تحسین منتقدان و تماشاگران را دریافت کند. فیلم بتمن تاکنون بیش از ۲۷۹/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۵۵/۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۲۴/۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده