نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم های Black Adam، فلش و Aquaman 2

برادران وارنر تاریخ اکران چندین فیلم مورد انتظار خود در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ از جمله فیلم Black Adam، فیلم The Flash و فیلم Aquaman 2 را تغییر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های برادران وارنر و DC با تأخیر مواجه شده است. فیلم Black Adam که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود، حالا اکران آن تا پاییز ۲۰۲۲ عقب افتاده است و فیلم بلک ادم اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. همچنین انیمیشن DC League of Super Pets که برای اکران در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است به‌جای بلک ادم در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

آکوامن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

این پایان کار نبود و فیلم The Flash دیگر قرار نیست در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود و حالا تاریخ اکران فیلم فلش تا تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) عقب افتاده است. علاوه‌براین، اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom نیز با تأخیر مواجه شده است و اکنون فیلم Aquaman 2 به‌جای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود که پیش از این فیلم Wonka قرار بود در این تاریخ اکران شود.

در یک مورد نادر نیز اکران فیلم Shazam! Fury of the Gods جلو افتاده است و حالا فیلم Shazam 2 قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲)، چند ماه زودتر و در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود تا در تعطیلات ۲۰۲۲ با فیلم Avatar 2 در گیشه رقابت کند. علاوه‌بر فیلم‌های دنیای دی سی، برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم دیگرش را نیز تغییر داده است و فیلم Wonka که تاریخ اکرانش را به فیلم Aquaman 2 داده، اکنون برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

تصویر جدید بری الن/فلش در فیلم The Flash

علاوه‌بر فیلم وانکا با بازی تیموتی شالامی، تاریخ اکران فیلم Meg 2: The Trench نیز تغییر کرده است و حالا دنباله فیلم Meg قرار است در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) اکران شود. در حال حاضر برادران وارنر جزئیات بیشتری در مورد این تغییرات به اشتراک نگذاشته است، اما به‌‌نظر می‌رسد که این استودیو تلاش کرده تا حد امکان فیلم‌های بزرگ‌ترش را در زمان مطمئن‌تر و خلوت‌تری اکران کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده