نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۲

تمدید سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم

درحالی‌که تنها دو هفته از پخش فصل اول سریال Vikings: Valhalla می‌گذرد، نتفلیکس خیلی زود از ساخت دو فصل آینده این سریال خبر داده است.

اوایل این ماه بود که فصل اول سریال Vikings: Valhalla از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت‌های بیشتری از دنباله سریال Vikings تولید و پخش خواهد شد. نتفلیکس سرانجام به شکل رسمی ساخت فصل دوم و فصل سوم سریال Vikings: Valhalla را تایید و اعلام کرد. البته این خبر خیلی غافلگیر کننده‌ای نیست؛ چرا که نتفلیکس در ابتدا هم سفارش ساخت ۲۴ قسمت از سریال وایکینگ‌ها: والهالا را داده بود که هر فصل قرار است دارای ۸ قسمت باشد.

بااین‌حال، تا به امروز ساخت فصل‌های بیشتر سریال Vikings: Valhalla به شکل رسمی تایید و اعلام نشده بود. نتفلیکس همچنین تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سری جدید سریال Vikings هم‌اکنون به پایان رسیده است که در سال ۲۰۲۳ از این سرویس استریم پخش خواهد شد. علاوه‌براین، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Vikings: Valhalla از بهار پیش رو آغاز خواهد شد که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود.

فریدا گوستافسون در نقش فریدیس در سریال Vikings: Valhalla

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که سریال Vikings: Valhalla در ۹ روز اول پخش بیش از ۱۹۴ میلیون ساعت توسط کاربرانش تماشا شده است. مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد که هر دو برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

اتفاقات سریال Valhalla صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان دارد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد.

سم کرلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فریدیس، لئو ساتر در نقش هارالد سیگوردسن، بردلی فریگارد در نقش پادشاه کانوت، یوهانس هویکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون، لارا برلین در نقش اما از نرماندی، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین و کارولین هندرسون در نقش یارل هاکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده