نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

حضور احتمالی فلورنس پیو در فیلم Dune 2

فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار در حال مذاکره برای حضور در فیلم Dune 2 با بازی تیموتی شالامی است.

آبان امسال بود که لجندری و برادران وارنر به‌صورت رسمی ساخت فیلم Dune 2 به کارگردانی دنی ویلنوو را رسما تایید و اعلام کردند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره دیگری قرار است به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شود. فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Little Women در حال انجام مذاکرات نهایی و امضا قرارداد همکاری برای حضور در فیلم Dune: Part 2 است.

هم‌اکنون برادران وارنر در حال پیش بردن کمپین تبلیغاتی فیلم Dune برای فصل جوایز است و در همین زمان مراحل پیش تولید فیلم Dune: Part 2 نیز آغاز شده است. اگرچه حضور این بازیگر انگلیسی هنوز قطعی نیست، اما ددلاین از منابع خود شنید که فلورنس پیو قرار است نقش شاهدخت ایرولان کورینو، بزرگ‌ترین دختر امپراطور شادام کورینو چهارم را در فیلم Dune 2 بازی کند. علاوه‌بر پیو، در دنباله فیلم Dune قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا و جاش برولین نیز باشیم.

نسخه عریض پوستر فیلم Dune

همچنین دنی ویلنوو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune: Part 2 بازگشته است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از پاییز ۲۰۲۲ آغاز شود. همچنین فیلم Dune 2 قرار است در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود.

فیلم تل‌ماسه همچنین نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده است. فلورنس پیو طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Lady Macbeth، سریال The Little Drummer Girl، فیلم Fighting with My Family، فیلم Midsommar و فیلم زنان کوچک شناخته شده و اخیرا نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow و سپس سریال Hawkeye بازی کرده است.

همچنین پیو اخیرا در فیلم Don't Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد، فیلم The Wonder به کارگردانی سباستین للیو و فیلم A Good Person به کارگردانی زک برف بازی کرده است. علاوه‌بر فیلم Dune: Part 2، فلورنس پیو قرار است در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان نیز نقش‌آفرینی کند. پیو برای بازی در فیلم The Maid و فیلم Dolly نیز قرارداد همکاری امضا کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده