نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۴

دستگیر شدن آنتونی استار در اسپانیا

آنتونی استار، بازیگر نقش هوملندر در سریال The Boys پس از یک دعوا و مجروح کردن یک نفر در کشور اسپانیا دستگیر شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آنتونی استار، بازیگر نقش هوملندر در سریال The Boys در کشور اسپانیا بازداشت شده است. طبق خبری که دیلی میل منتشر شده، استار پس از حادثه‌ای در خارج یک بار در شهر آلیکانته در کشور اسپانیا به جرم مجروح کردن یک فرد دیگر توسط پلیس دستگیر شده است. در پی این درگیری، یک سرآشپز ۲۱ ساله توسط این بازیگر دوبار مشت خورده است و همچنین در ادامه استار یک شیشه را به سر او کوبیده است. گفته می‌شود آنتونی استار در این حادثه کاملا مست بوده است.

این آشپز جوان سپس به بیمارستان منتقل شد و چهار بخیه بالا چشم او زده شده است. طبق این گزارش، استار به ۱۲ ماه حبس تعلیقی محکوم شده است. بااین‌حال، این بازیگر می‌تواند در صورت پرداخت جریمه ۴۰۰۰ هزار پوندی (تقریبا معادل ۷۸۵۵ هزار دلار) به قربانی ظرف ۳ روز آینده و در صورت مرتکب نشدن جرمی دیگر در طی دو سال آینده، از زندان شدن نجات پیدا کند و آزاد شود. طبق گفته دادگاه، حالت مستی استار به‌عنوانی یک مزیت و عامل تخفیف در این موضوع در نظر گرفته شده است.

آنتونی استار برای حضور در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Interpreter به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیک جیلنهال به کشور اسپانیا سفر کرده است. در حال حاضر تاثیر این اتفاق روی فیلم‌برداری فیلم بعدی ریچی مشخص نیست. استار طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش هوملندر در سریال The Boys شناخته می‌شود که پخش فصل سوم این سریال از تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) با پخش همزمان سه قسمت اول از آمازون آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده