نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

ساخت سریال جدید مردگان متحرک با محوریت نیگان و مگی

شبکه AMC از ساخت اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead با محوریت شخصیت نیگان و مگی برای پخش در سال ۲۰۲۳ خبر داده است.

با اینکه سریال The Walking Dead به پایان راه خود نزدیک شده است، اما شبکه AMC از هم‌اکنون در حال ساخت چندین اسپین‌آف جدید از مجموعه محبوب مردگان متحرک است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت اسپین‌آف دیگری از این مجموعه زامبی محور محبوب تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سریال فرعی جدید مردگان متحرک قرار است یک سریال محدود ۶ قسمتی باشد که Isle of the Dead نام دارد و این سریال قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه amc پخش شود.

اتفاقات سریال Isle of the Dead در همان مجموعه اصلی داستان مردگان متحرک رخ می‌دهد که اتفاقات آن در شهر نیویورک جریان خواهد داشت. تمرکز این اسپین‌آف روی مگی با بازی لورن کوهن و نیگان با بازی جفری دین مورگان خواهد بود. این در حالی است که سریال The Walking Dead قرار است در فصل یازدهم بالاخره به پایان برسد. همچنین اولین پوستر سریال Isle of the Dead منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Isle of the Dead

دن مک‌درموت، رئیس برنامه‌های AMC Studios و شبکه AMC در بیانیه منتشر شده گفت: «این روز بسیار بزرگی برای جهان در حال گسترش مجموعه The Walking Dead است. این سریال نه‌تنها عضو جدیدی از این مجموعه است، بلکه داستان دو شخصیت محبوب و فراموش نشدنی را ادامه خواهد داد و گسترش می‌دهد که طرفداران به‌تدریج شروع به دوست داشتن و سپس متنفر شدن از آن‌ها یا بالعکس کردند. همچنین این سریال به ما این امکان را می‌دهد که به دنیای واقع در منهتن سر بزنیم و از دریچه آخر الزمان زامبی‌ها به آن نگاهی بیندازیم.»

سریال Tales of the Walking Dead یکی دیگر از اسپین‌آف‌های در دست ساخت دنیای مردگان متحرک است که طی هفته‌های گذشته تری کروس، پارکر پوزی، آنتونی ادواردز، پاپی لیو، جیلیان بل، حیفا المنصور، دبورا کمپمیرع تارا نیکول، دنیلا پیندا، الیویا مان، دنی رامیرز، لون چابانول، امبت دیویتس، جسی تی آشر و گیگ مونرو، به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند. این سریال قرار است در طول سال ۲۰۲۲ جلوی دوربین برود که در طول قسمت‌های مختلف قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدید، داستان‌های متفاوت، گذشته و پیشینه هر شخصیت و همچنین تجربیات مستقل آن‌ها باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده