نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰

احتمال ساخت سریال God of War برای شبکه آمازون

آمازون و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در حال مذاکره برای ساخت اقتباس تلویزیونی براساس مجموعه بازی God of War هستند.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری براساس یکی دیگر از مجموعه بازی‌های محبوب پلی استیشن در دست ساخت است. آمازون در حال انجام مذاکرات نهایی با بخش تلویزیونی سونی پیکچرز برای ساخت اقتباسی از مجموعه بازی God of War است. این سریال لایو اکشن قرار است براساس این مجموعه بازی اکشن ماجراجویی و با تم خدایان باستان ساخته شود. همچنین شنیده می‌شود که آمازون استودیو در ساخت سریال God of War نقش خواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

ددلاین از منابع خود شنیده است مارک فرگوس و هاوک اوتسبی، سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Expanse به‌همراه ریف جودکینز، تهیه‌کننده و شورانر سریال The Wheel of Time قرار است در همکای با PlayStation Productions و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در ساخت سریال خدای جنگ همکاری کنند. این جدیدترین سریالی است که براساس یک بازی محبوب و بزرگ دیگر قرار است تولید شود. سونی اخیرا به ساخت سریال Twisted Metal با بازی آنتونی مکی برای پخش از شبکه پیکاک چراغ سبز نشان داده است.

کریتوس در God of War 2

همچنین هم‌اکنون سونی در حال ساخت سریال The Last of Us با بازی پدرو پاسکال برای شبکه HBO است. علاوه‌بر IPهای محبوب پلی استیشن، نتفلیکس در حال ساخت سریال Resident Evil است و پارامونت پلاس نیز سریال Halo را در اختیار دارد. آمازون استودیو نیز در حال ساخت سریال Fallout با بازی والتون گاگینز است و همچنین ساخت سریالی براساس مجموعه بازی Mass Effect را در اختیار دارد. علاوه‌براین، آمازون احتمال دارد سریال‌های بیشتری از مجموعه بازی‌های محبوب ازطریق dj2 Entertainment دریافت کند.

مجموعه بازی God of War از سال ۲۰۰۵ کار خودش را آغاز کرد و تاکنون ۷ نسخه از این بازی تولید و منتشر شده است. اولین بازی خدای جنگ برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و در طول ۶ قسمت اول که ۲ نسخه برای PSP و ۴ نسخه برای کنسول پلی استیشن تولید شد، شاهد مبارزه کریتوس با خدایان یونانی بودیم. در بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، کریتوس به شمال سفر کرده است و بازیکنان حالا با خدایان نورس مواجه شده‌اند.

البته طرفداران خدای جنگ خیلی قرار نیست منتظر ماجراجویی بعدی کریتوس باشند و بازی God of War Ragnarok که به خط داستانی نورس این مجموعه پایان خواهد داد، قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. فرگوس و اوتسبی پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم Children of Men نامزد دریافت جایزه اسکار شدند و همچنین سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Iron Man را در کارنامه دارند. جودکینز نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Agents of SHIELD حضور داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده