نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

زمان پخش سریال های عید ۱۴۰۱

به رسم‌ سال‌های گذشته، امسال نیز سریال‌های صداوسیما برای ایام عید نوروز را معرفی کرده‌ایم. با زومجی همراه باشید.

صداوسیما هرساله سریال‌هایی مناسبتی را تحت عنوان سریال‌های نوروزی برای پخش در این ایام در نظر می‌گیرد. بدیهی است که امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. از همین رو در مطلب حاضر دست به معرفی این سریال‌ها زده‌ایم. از آن‌جا که آثار تولید‌شده در شبکه نمایش خانگی روزبه‌روز در حال افزایش هستند و بسیاری از بازیگران مشهور حوزه سینما نیز رو به نقش آفرینی در این آثار آورده‌اند، صداوسیما نیز کار به‌مراتب‌ سخت‌تری در جلب نظر بینندگان دارد. حال باید دید صداوسیما امسال چه چیزی برای عرضه دارد.

پژمان جمشیدی در حال دویدن

شبکه یک: زیرخاکی ۳

کارگردان: جلیل سامان

زمان پخش: ساعت ۲۲:۱۵

بازیگران: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و رایان سرلک و رامین راستاد

سریال زیرخاکی در نوروز ۱۴۰۱ به فصل سوم خود می‌رسد. این سریال کمدی با بازی پژمان جمشیدی در دو فصل اول مخاطبان خود را داشته است و حالا این‌بار برای نوروز بازمی‌گردد. سریال زیرخاکی که برای اولین‌بار در رمضان ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و سپس در خرداد ۱۴۰۰ به فصل دوم رسید، برای فصل سوم در لوکیشنِ خیابان انقلابِ شهرک سینمایی غرالی جلوی دوربین رفته است. فصل دوم این سریال با اسیر شدن فریبرز در جبهه به پایان رسید و فصل سوم نیز با ماجراهای این شخصیت دنبال خواهد شد.

سوسن پرور در سریال خداداد

شبکه دو: خداداد

کارگردان: علی غفاری

زمان پخش: ساعت ۲۱:۳۰

بازیگران: رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری و افشین نخعی

علی غفاری، کارگردان سریال بچه‌ مهندس برای نوروز امسال سریال خداداد را آماده نمایش از شبکه دوم سیما کرده است. این سریال سیزده قسمت خواهد داشت و به‌ تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تهران جلوی دوربین رفته است. خداداد در ژانر کمدی ساخته شده و خلاصه‌ی داستانش نیز به قرار مقابل است: «میگن گره‌ای که با دست باز می‌شود رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!».

شخصیت های سریال نجلا با لباس عربی

شبکه سه: نجلا ۲

کارگردان: خیرالله تقیانی پور

زمان پخش: ساعت ۲۰:۴۵

بازیگران: حسام منظور، سارا رسول‌زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا و هدایت هاشمی

سریال نجلا ۲ هم سریال نوروزی شبکه سوم سیما است و هم سریال رمضانی آن به حساب می‌آید. به بیان ساده‌تر، این سریال ۴۰ قسمتی اول فروردین آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی ماه رمضان روی آنتن می‌رود. توضیح روشن‌کننده آن که اول رمضان مصادف است با چهاردهم فروردین. داستان فصل دوم نجلا درباره اشغال شهر خرمشهر خواهد بود. این سریال در تهران، آبادان و برخی از شهرهای کشور عراق جلوی دوربین رفته است.

پوریا پورسرخ

شبکه پنج: دردسرهای شیرین

کارگردان: سهیل موفق

زمان پخش: ساعت ۲۰

بازیگران: پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی و پوراندخت مهیمن

دردسرهای شیرین سریال نوروزی شبکه پنجم سیما به حساب می‌آید. این سریال داستان زوجی را روایت می‌کند که در زندگی خود با مشکلات و چالش‌های متعددی رو‌به‌رو می‌شوند. مشکلاتی که طبعا عبور از آن‌ها نیز برای این زوج ماجراهایی را در پی خواهد داشت. سریال دردسرهای شیرین رنگ و بویی کمدی نیز خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی درباره سریال‌های نوروزی صدا و سیما چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده